Kun je nog vragen stellen als je puntenaantal onder nul zakt?

Ik zie nu een aantal mensen verschijnen met een negatief puntenaantal (bijvoorbeeld -3) achter hun naam. Dit is waarschijnlijk omdat ze vragen hebben gesteld die niet aan de richtlijnen voldoen en door de strafpunten die daarop staan onder nul zijn terecht gekomen. Ik heb bij de FAQ gekeken, maar kan daar niets terugvinden over dit onderwerp. Vandaar mijn vraag:

Is het mogelijk om een vraag te stellen als je minder dan nul punten hebt?

Toegevoegd na 2 dagen:
Ik heb deze vraag (en die van azerty) inmiddels doorgestuurd aan de beheerders en hoop op een antwoord.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Ja, helaas kan dat.
Ze kunnen doorgaan met vragen tot in het oneindige.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gadverdamme! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh mijn minnaar is ook alweer wakker zie ik... Wat doe ik hier eigenlijk nog
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oje, irritant zeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan het echt? Want de persoon die onder je staat zegt van niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien dat ze het hebben gewijzigd, maar we hebben hier in het verleden trollen gehad die in no-time op - 50 zaten en (tot ze geblokkeerd werden), maar door bleven vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk naar het profiel van soepjekoe
Die zat eind vorige week al in de min, maar heeft twee dagen geleden nog een vraag kunnen stellen. http://www.goeievraag.nl/profiel/soepjekoe
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een gekte. Ik zie overigens de laatste tijd erg veel van die kids met de meest gekke namen en de meest gekke vragen komen. Het begint mij te irriteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nu pas?? Ben je al lid van GVF? Daar zijn we momenteel ook hard aan het discussieren over de gevolgen van de IPhone app.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het forum? Ja ik ben lid, ik zal later nog eens even kijken.
Rieneke1
13 jaar geleden
je hebt helaas gelijk c4th, +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hmm jammer, zo gaan ze hun gedrag natuurlijk nooit veranderen! Wat minpunten zal ze niet interesseren. Als je zoveel onzinvragen stelt dat je onder de nul komt zou je wat mij betreft geen vragen meer moeten kunnen stellen tot je weer boven de nul bent. + overigens, ik merk ook wel regelmatig dat ik gemind wordt om een (in mijn ogen) juist en redelijk neutraal geformuleerd antwoord. ik heb alleen niet, zoals jij blijkbaar wel, een vaste minnaar. overigens, iemand meer dan normaal plussen of minnen toekennen wordt wel gecheckt en kan leiden tot een tijdelijke blokkade op het uitdelen van beoordelingen, maar ik weet niet waar de grens precies ligt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuke avatar C4th ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach ja, ik geef af en toe ook antwoorden, waarbij ik weet dat ik minnen uitlok, maar bij sommige antwoorden, zoals deze...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Hippo: Ja, ik was weer toe aan wat anders en opeens had ik inspiratie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je de nieuwe van Marleen al gezien?? Ook een toppertje
Het kan zo zijn dat je een vraag hebt gesteld en erna stafpunten hebt ontvangen. Dat kan zijn omdat bijvoorbeeld eerdere vragen zijn verwijderd. De gebruiker kan in ieder geval geen vragen stellen als hij/zij een negatief aantal punten heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, de gebruiker kan zeker WEL vragen stellen als hij/zij een negatief aantal punten heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik begrijp wel hoe ze in de min komen, maar blijkbaar gaat daar dus geen lerend effect op. en blijkbaar staat er ook geen echte sanctie op als je gewoon door kunt gaan met vragen stellen.
Helaas helaas is dat inderdaad mogelijk, hoewel er bij echt ernstig trolgedrag uiteindelijk wel een einde aan het betreffende account gemaakt kan worden.

GV zou er zeker in de huidige situatie sterk op vooruit gaan als nieuwe deelnemers pas na 50 punten vragen konden stellen (dus eerst minstens 25 goede antwoorden geven die niet verwijderd hoeven te worden). Jammer genoeg is dat op dit moment nog niet het geval, maar we blijven hopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
amigo
13 jaar geleden
marleen die min is niet van mij maar ook ik ben het niet me je eens. Ik ben hier zelf ook terecht gekomen omdat iemand binnen een uur een antwoord had op een vraag die me al jaren dwarszat. Dat was MIJN motivatie om mee te doen!!! Als ik eerst zelf antwoorden had moeten gaan geven had ik de kracht van het systeem niet zo goed ervaren als nu. Maar je hebt wel een punt, er zou een systeem moeten zijn om al de onzinvragen te weren. Ik denk zelf: je niet laten verlagen tot het geven van een antwoord, als iedereen dat zou doen, merkt de vragensteller het vanzelfd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou ook niet nodig MOETEN zijn, maar je hebt zelf gezien wat een tsunami van Bullshit er over goeievraag wordt uitgestort sinds de intriductie van de IpodApp. Nood breekt wet, zal ik maar zeggen. Mijn motivatie was overigens meteen de antwoorden. Een enkele serieuze vraag moet kunnen, maar tig ? Desnoods geef je één vraag, en dan pas meer na sluiten of met voldoende punten ; er is vast wel iets op te bedenken om de ergste bagger een beetje buiten de deur te houden.
toevallig zag ik dat gisteren ook en je kunt het opzoeken.
klik op totale lijst en daarin op het punten aantal dan sorteert hij hem met de laagste bovenaan.
Dat was (ik was heel verbaasd) iemand die op -80 (!!!!) stond dus blijkbaar wordt je niet geblokkeerd.
amigo
13 jaar geleden
Ik heb deze vraag gisteren ook gesteld met heel andere antwoorden, kan dus niet...
Tijd voor een moderator-antwoord?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat viel mij ook al op, ja. Ik had mij ook al verbaasd over vragenstellers in de min en was dus ook verbaasd over de antwoorden op jouw vraag, namelijk dat je geen vragen meer kunt stellen als je in de min staat. Ben benieuwd hoe het nu werkelijk zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh azerty, die vraag had ik in het geweld van al die nieuwe vragen gemist... maar idd, ik zal er eens een berichtje aan wagen richting de moderatoren.