Als ik mijn GV account verwijder, verdwijnen dan ook mijn vragen/en/of antwoorden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom wil je weg? Komt dat door de onzin van de iPhone-gebruikers van afgelopen weekend? Daarvoor wordt gewerkt aan een oplossing.
Voor meer informatie verwijs ik je naar het GVF.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet doen hoor! Die antwoorden zijn van jou.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ow, Verzineennick has left the building....

Antwoorden (4)

Nee, allen je naam en avatar die bij de vragen staan, de rest blijft bewaard.

Toegevoegd na 48 seconden:
Je avatar word die standaard professor, je nasmnword vervangen door onbekend en je kunt er niet meer op klikken.

Toegevoegd na 15 minuten:
nasmnword = naam word.
Kimath
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
haha, ik zie nu wel dat ik een typfout heb gemaakt :(
Stomme iPod Touch :P
Nee, al komt er wel bij te staan dat je een anonieme gast bent. Je naam verdwijnt wel bij je vraag en je antwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelukkig niet. Al je nuttige en redelijke vragen blijven, zonder de link naar jou, bewaard. Zo vormt GV een steeds uitgebreider naslagwerk van kennis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar als je alleen maar bullshit op het forum hebt geplembt, verdwijnt dat vroeg of laat gelukkig wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, gelukkig wel. Maar voor de rest kun je hier al heel veel info vinden.
ja. bij mij is dat ook gebeurd!, de vorige keer dan.