Drie punten na verwijdering

Ik had een vraag gesteld, maar had meteen daarna het antwoord gevonden. Ik verwijderde mijn vraag - hij was immers overbodig - , maar ben ik nou wel mijn drie punten kwijt voor het stellen van een vraag?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die drie punten zijn zo weer verdient.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha ja voor jou zijn drie punten niks!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat klopt. Maar wees nu eerlijk. Met drie antwoorden geven heb je die punten weer terug. En drie hele goede antwoorden heb je zo 9 punten te pakken.

Het beste antwoord

Je moet je vraag ook niet verwijderen maar sluiten. Zodra je hem sluit of een beste antwoord aanwijst krijg je je punten terug.

Dit is ook veel handiger, want mocht er iemand komen met het zelfde probleem als jou, dan hoeft hij maar te zoeken en hij heeft het antwoord al.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook zijn veel vragen via Google te vinden. Dus het is alleen maar beter als je de vraag met antwoord laat staan.

Voor meer informatie over de punten: http://www.goeievraag.nl/help/punten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, eigenschuld. Kan beter eerst zoeken voordat je een vraag stelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, je had je vraag moeten sluiten i.p.v. verwijderen.