Waarom kun je pas vanaf level 2 over een antwoord stemmen?

Ik heb het met goeie vraag, als ik iets goed of slecht wil vinden zeggen ze dat ik er level 2 voor moet zijn. Maar waarom kun je dat niet vanaf level 1?

Toegevoegd na 51 seconden:
Sorry ik bedoel niveau.

Toegevoegd na 51 seconden:
Sorry ik bedoel niveau.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Omdat je eerst een aantal vragen beantwoord moet hebben, zodat de website "weet" dat je serieus bent en dan waarschijnlijk ook serieus de antwoorden van anderen beoordeeld.
Als ze dat niet doen, dan zal iemand al gauw lukraak op duimpjes omhoog of duimpjes omlaag gaan drukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

je moet het eerst verdienen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als elke sul die net binnenkomt een goed antwoord kan slecht kan noemen, en andersom dan kun je niet meer zien wat goed is en wat niet. En je kan punten krijgen voor een goed antwoord, en dan kun je nieuwe accounts aanmaken en zo heel veel punten krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helemaal mee eens maar het blijft jammer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het een goede regel, het duurt maar een dag of 4 voor je level 2 bent, dus zo lang duurt het niet.
Als iedereen die nieuw binnen komt gelijk zou kunnen stemmen zou de "serieuze groep" er snel niks meer aan vinden. Bij de nieuwe mensen zit ook een (sorry voor de term) poep en pies generatie die vinden: hoe onsmakelijker beantwoord, hoe beter, het is ERG fijn dat zij nog niet kunnen stemmen. En als je antwoorden zo erg zijn dat ze worden verwijderd krijg je strafpunten dus als ze hun leven niet beteren komen ze er ook niet.

je bent er echt zo als je elke dag een paar vragen beantwoordt en je antwoord wordt af en toe als beste gekozen (daar krijg je 10 punten voor), vragen stellen kan ook helpen want je krijgt je 3 punter terug als je hem zelf sluit en al andere mensen je vraag goed vinden krijg je ook weer punten
amigo