wat hebben de mensen die zo veel vragen beantwoorden voor werk of waar halen ze de tijd vandaan om te antwoorden

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze vraag is echt al zo vaak gesteld..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@mathilde: tegenvraag: waarom is het zo raar dat mensen tijd aan hun hobby besteden? Er zijn ook mensen die de gehele avond TV kijken, die hebben toch ook vaak een baan. Is dat meer geaccepteerd dan hier vragen beantwoorden en je kennis vergroten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
grappig dat er mensen zijn die zo defensief op deze vraag reageren.
Ik vind vragen beantwoorden en oplossen van problemen via een site als deze ook erg leuk om te doen.
Maar word belemmerd door gezin,werk etc en vroeg me dus af hoe dat voor anderen is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat heeft denk ik te maken met de vraagstelling, lees je vraag nog eens terug en je begrijpt waar ik op doel.

Het beste antwoord

Als je iets leuk vindt, besteed je daar vanzelf tijd aan. Dat is een hobby. Uiteraard moet eenieder oppassen dat het geen verslaving wordt en dat je buiten GV genoeg sociale activiteiten hebt. Ik geloof echter dat het gros van onze bezoekers dat ook heeft.

Als ik kijk naar mezelf: ik heb een fulltime baan, zit vaak op GV, ben ook moderator op GV, en heb genoeg te doen buiten GV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

ik denk dat ze geen vriendin hebben want die nemen veel tijd in beslag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha ja is idd zo
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben 40 jaar getrouwd en in die periode heeft mijn vrouw perfect voor zichzelf leren zorgen.
Dat vraag ik me ook af! Misschien geen sociaal leven?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als alle collegae gaan roken, ga ik GV'en...soms...;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb zelf een full-time baan en zit er ook niet de hele dag achter.
Bovendien vind ik niet alle vragen interessant genoeg om te beantwoorden , dat zou mij veel te veel tijd kosten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt wel of dat niet mag, ik mag 25 vragen stellen, 100 antwoorden geven, 50 reacties geven en 25 berichten plaatsen net als ieder ander... Een ieder die niveau 4 gepasseerd is die mag dat... Ik doe niets illegaal hoor...

Ik doe dat graag, anders deed ik het niet... Is toch simpel... Ik hou ervan om de interactie te ervaren, om te antwoorden, om te reageren, ik leer daarvan...

En ik heb 24 uur per dag, ook al net zoals jij...

En ik ga je niet verklappen hoe ik het doe, maar ik besteed niet veel tijd aan GV, dat lijkt maar zo... Ik doe dat ertussendoor... zodoende...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat de meeste die veel punten hebben ook al wat langer lid zijn. Zelf ben ik student en heb daarnaast ook nog een bijbaan. Meestal zit ik twee tot drie keer per dag een half uurtje op GV maar dan beantwoord ik wel meerdere vragen. Af en toe zit ik er ook wel langer op zoals vandaag. dan ben ik voor langere tijd op mijn laptop bezig en staat GV aan naast andere programma's en kijk ik af en toe of er een leuke vraag tussen zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is mijn beroep, ik ben Antwoordman.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de Opzoekman, moet je dat niet zeggen, want als je een bron gevonden hebt, dan is het ook de waarheid, volgens jou... :-))
AWM
14 jaar geleden
Welnee, de je moet bronnen per definitie wantrouwen, ook de mijne.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha, leuk beroep, leuk gevonden ook
Gewoon tussen de bedrijven door. Een beetje thuis, een beetje op het werk. Andere lassen een peuke pauze in en ik benut de tijd achter de pc, ook heb ik veel vrijheid op mijn werk ('s nachts). Dus alles bij elkaar is er altijd wel tijd te vinden. Heb ik er geen zin in, doe ik lekker wat anders.
Denk dat dit voor iedereen geldt. We hebben allemaal dezelfde tijd ter beschikking. Precies zoals Xinix hierboven al schreef.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het werkzame leven achter de rug, leef nu voornamelijk in de tuin, aan mijn zwembad, maar heb draadloos internet dus sommige antwoorden geef ik vanaf mijn stretcher of vanuit een schaduwrijk plekje als het te warm is. (woon niet in NL)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op een belastingparadijs en dan met zo´n naam? :-))
Rieneke1
14 jaar geleden
wat heerlijk moet dat zijn, geniet ervan! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
OOOOOOOOOO,dat zou ik ook wel willen als ik later groot ben.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@XiniX: neen geen belasting paradijs, wel een paradijs zonder (geestelijke) belasting, én wel een goed klimaat.
Deze vraag wordt wel vaker gesteld, steeds in iets andere bewoordingen.
Ik vraag me af waar dit door komt; De vraagsteller is zelf immers toch ook bezig met GV?

Om je vraag te beantwoorden: Ik ben leerkracht, weet dus een beetje van alles. Veel tijd heb ik niet want ik sta fulltime voor de klas en sta 'savonds ook nog zo'n 3 avonden per week in het theater.
Maar als ik vrij ben en ik zit lekker op de bank dan pak ik de laptop er een uurtje bij en vind het dan leuk om ff met GV bezig te zijn.
Ik denk dat er nog veel meer mensen zijn zoals ik.
En je leert er ook nog wat van, dus heel wat nuttiger dan urenlang stomme pcspelletjes spelen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben sinds 1-1-2009 freelancer en heb op het ogeblik geen bal te doen. Ik heb ook wel een fantastisch moment uitgekozen om m'n baan op te zeggen en voor me zelf te beginnen :-(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben fulltime moeder zwanger vrouw baasje en eigenaar.

Toegevoegd op 24-06-2009 00:59:11
en juffrouw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen werk maar een uitkering denk ik