Ipod Touch 4g GV probleem

Als ik naar mijn app van gv ga, Dan kan ik alleen de vragen lezen van anderen, maar zelf geen vraag meer stellen. En dit kon ik eerst wel. Ik kan mijn vragen ook niet meer zien enzo, Dat hele balkje onderaan mijn scherm is weg. Het is daar gwn zwart en er staat alleen een vakje met home, en dat vakje staat omgedraaid. Als ik me ipod uitzet, blijft het gwn hetzelfde. Wie weet wat het probleem is? Tanx Xsterre

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Probeer de mobiele site eens via Safari http://m.goeievraag.nl werkt 10x beter dan de app.

Antwoorden (2)

Misschien opnieuw inloggen met je account.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan dus ook niet xd
Misschien gv eraf halen en het er weer opzeten