Heeft iemand ooit gemerkt dat je 3 punten kreeg als je je vraag sloot en dan later het beste antwoord koos nog 3 punten kreeg?

dus ipv 3 punten totaal, 6 punten kreeg? (het is nu hersteld)

xinix, er is niet altijd een beste antwoord.

cantare - als je hem dus in 2 etappes sluit, anders krijg je 3 punten terug voor de -3 die het je kost :o)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Nooit gemerkt, maar vandaar dus al die hoge score's.

Toegevoegd op 24-06-2009 23:17:27
En daarom zoveel vragen van dezelfde personen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee nooit gemerkt...

Toegevoegd op 24-06-2009 23:17:25
Ik heb nog nooit een vraag gesloten zonder een beste antwoord te geven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind punten van ondergeschikt belang, dus let ik niet op, boeien :#
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je een vraag stelt gaan er ook drie punten vanaf, dus zo vreemd vind ik het niet! Je kunt dus drie punten winnen met het stellen van een vraag!