ik wil graag een foto van mijn gekke nichtje als profielfoto, maar hij wil niet laden, hoe komt dat?

ligt het aan mijn nichtje???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk ligt dat aan je nichtje.....LOL
Kimath
13 jaar geleden
als eens ctrl+f5 gedaan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jij wil je nichtje belachelijk maken op internet?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ploppie.... jij kent zeker mijn nichtje niet.... die heeft internet hier niet voor nodig, ze is al maf zat van zichzelf!!! @Kimath dit maakt geen verschil helaas... @wendy, waar zou het anders aan moeten liggen??
:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AARGHHHHHHHH hij doet het.... het blijft altijd weer schrikken.... man man
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, grappig, is dat je nichtje ? Of ben je het misschien zelf ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doet ze gek? abnormaal? dan is het overduidelijk mijn nichtje! geen twijfel mogelijk!
mócht je een foto van deze lookalike zien die normaal doet, dan ben ik het zelf!
(van laatste genoemde zijn er niet zo heel veel in omloop, maar wie weet duik ik het archief nog eens een keer in)

Het beste antwoord

Zo te zien is het je wel gelukt, ik zie geen ei-phonetje meer, maar een jonge dame.

Als jij hem nog niet ziet, dan kun je het beste F5 doen (of CTRL + F5 dat werkt vaak nog beter).

Toegevoegd na 30 seconden:
Ander vraagje: Weet je nicht dat je haar foto hier neer zet en heeft ze daar toestemming voor gegeven?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is dat haar zelf ;D. Maar miscchien is het ook wel gelukt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn nichtje en ik doen samen met foto's, we lijken nogal op elkaar. je kan alleen zien dat het mijn nichtje is als ze gek doet :O)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij doet het hoor...! had de knop zeker niet goed ingedrukt (net zo blond als nichtje he)... thanx
+je drbij! :)

Andere antwoorden (1)

Ik denk niet dat het aan joun nichtje licht nee :P.
Alleen ik denk dat de foto hier niet ondersteund word je hebt allerlei verschillende soorten zoals PDEF. Er zijn nog veel meer soorten misschien moet je hem even op een andere computer erop zetten. Of even de computer uit doen dan weer aan misschien doet tie het dan wel?
Succes