Kan ik mijn account op GV tijdelijk delen met iemand anders?

Ik ga ergens heen waar geen internet is en vind het zonde om de puntenvoortgang te laten stagneren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat voor waarde heeft die punten voor jou?
Is er niets belangrijkers dan die punten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat lijkt mij ook een vraag die je in deze categorie kunt stellen.
Goeie avatar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook in het geval de punten erg belangrijk zijn: De punten die je krijgt, zul je niet zelf verdiend hebben. Wat maakt het dan nog uit.
Kimath
13 jaar geleden
Als je de punten niet zelf hebt verdiend, is het toch niet leuk?
amigo
13 jaar geleden
Volgens mij komt niemand erachter als je dat doet, tenzij die persoon eerlijk bij elk antwoord intypt dat hij/zij iemand anders is. ECHTER: heb je je ook gerealiseerd dat het ook enorme schade aan je punten kan betekenen, die vind je blijkbaar van belang dus dan moet je dit even meewegen. Als jou "stand-in" enorm lollig gaat lopen doen en illegale antwoorden geeft, kost dat jou 5 punten per grapje van hem. Kom je terug heb je mogelijk HELEMAAL geen punten meer..........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog een reden waarom het onzinnig is: Als je genoeg goede antwoorden hebt gegeven, dan lopen je punten ook gewoon op, als je weg bent. Ik bedoel maar: zo veel punten heb je nog niet eens.
Rieneke1
13 jaar geleden
ik neem aan dat het alleen om het dagelijks inloggen gaat?
als je een vriend of vriendin je inloggevens geeft, dan is dat geen probleem. maar naar mijn idee is niet je puntental belangrijk, maar je antwoordwaardering des te meer!
dat bepaalt veel meer je waarde als gv-gebruiker, en dat krik je niet op door dagelijks in te loggen. maar hey, als je je daarbij fijner voelt moet je het gewoon doen, het is geen halszaak! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor die punten kun je toch niets kopen? Als het alleen gaat om de eer, wat heb je er dan aan als het niet *jouw* eer is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, wat kan het bommen? Iedereen kan van alles vragen , of het nou over make-up gaat of over koekjes, over afvallen, aanvallen, druk zijn, niks doen, je puntental stijgt en stijgt en stijgt en dan..... kun je misschien een iPhone kopen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En met die iPhone kun je dan nog meer punten halen, omdat je dan de hele dag door en overal onzin kunt spuien!
Kimath
13 jaar geleden
De vraagsteller heeft zijn/haar account al verwijderd zie ik, haha.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oeioei, daar gaan de o zo belangrijke puntjes!

Het beste antwoord

Nee, dat mag niet. Je GV-account is van jou persoonlijk. De beheerder van de website staat dit niet toe. Je overtreedt de richtlijnen hiermee en je loopt het risico dat je account geblokkeerd wordt als je het doet.

Aan de andere kant: hoe zou iemand kunnen weten dat niet jij, maar iemand anders de vragen en antwoorden intypt?

In het verleden zijn er wel gebruikers geweest die met meerdere accounts meededen, die zijn verwijderd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het enige goede antwoord is: "Nee, dat mag niet". In de Algemene Voorwaarden, waarmee je hebt ingestemd staat: 11.1 Sanoma Digital kent Geregistreerde Gebruikers een gebruikersaccount toe (het "Gebruikersaccount"). Het Gebruikersaccount is strikt persoonlijk en niet overdraagbaar.
11.2 Indien meerdere personen één internet verbinding delen, is het voor ieder van deze personen toegestaan zich te registreren onder een apart account. Het is echter niet toegestaan om gebruikers die dezelfde internetverbinding delen te belonen met plus-stemmen op vragen of antwoorden. 11.3 Sanoma Digital koppelt het Gebruikersaccount aan een gebruikersnaam, emailadres en een wachtwoord. De gegevens komen overeen met de door de Geregistreerde Gebruiker op het Registratieformulier opgegeven gegevens. De Geregistreerde Gebruiker dient zelf een wachtwoord te kiezen. 11.4 De Geregistreerde Gebruiker dient zorgvuldig met het door hem of haar gekozen wachtwoord om te gaan, dit geheim te houden en op een veilige plek te bewaren of op te slaan. De Geregistreerde Gebruiker dient diefstal of (het vermoeden van) misbruik of oneigenlijk gebruik van het wachtwoord door een derde direct aan Sanoma Digital te melden. Tot het tijdstip van de melding is de Geregistreerde Gebruiker aansprakelijk voor alle schade en kosten die voortvloeien uit door middel van het wachtwoord verkregen toegang tot en gebruik van de Website en de Inhoud. 11.5 Geregistreerde Gebruikers kunnen de in het Gebruikersaccount ingevoerde gegevens te allen tijde inzien, wijzigen of verwijderen en dienen de in het Gebruikersaccount als verplicht gemarkeerde informatie aan te passen, indien deze onjuist of niet langer actueel is. 11.6 De Geregistreerde Gebruiker is volledig voor alle activiteiten verantwoordelijk die via het Gebruikersaccount en/of met de inloggegevens van die Geregistreerde Gebruiker worden verricht. 11.7 Het Gebruikersaccount is als standaardinstelling niet doorzoekbaar via externe zoekmachines. Bronnen:
- http://www.goeievraag.nl/voorwaarden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat mag wel hoor! hoe weet nu GV dat jij nu je account uit aan het lenen is!???!! snap je wat ik bedoel??!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik snap heel goed wat je bedoelt. Dus geld uit je moeders portemonnee halen mag ook, als ze er maar niet achter komt, of zoiets?

Andere antwoorden (3)

ja waarom niet?
je kan op elke pc inloggen waar je maar wilt.
geef die andere persoon je inloggegevens en dan kan die elke dag voor je inloggen

Toegevoegd na 5 minuten:
+wat maken die punten nou eigenlijk uit?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
veel
dan word je meer gerespecteerd ofzo..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja als jij jezelf " in de blote kont" gaat noemen..
"...vind het zonde om de puntenvoortgang te laten stagneren."
Nee, nee, nee, nee.
Het is niet dat je account een constante toestroom van punten moet krijgen, nee, het is JOUW persoonlijke "score".
Je gaat een ander toch ook niet voor jou op de weegschaal laten staan?
Ja, je kan je account door iemand anders laten gebruiken, maar daarmee verpest je je hele puntentelling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
amigo
13 jaar geleden
leuk verwoord +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plus van mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoezo? puntentelling verpesten? Nou ja, zeg.
Kimath
13 jaar geleden
Ja, de puntentelling word verpest omdat je niet zelf de punten hebt gehaald. Iemand anders is bezig geweest, dus het is eigenlijk valsspelen. Je kunt verder niks met de punten, maar zoals je in het antwoord van stippel en de reactie van som eronder kunt lezen, is het simpelweg helemaal niet toegestaan.
Natuurlijk kan dat door de ander jouw gebruikersnaam en wachtwoord te geven. Maar waarom zou je dat doen? Wat maakt die puntentelling uit? En die persoon kan jouw wachtwoord misschien veranderen en dan verlies je je puntentelling. En waarschijnlijk is het ook tegen de regels van GV om je account te delen.
Dus je kunt het beter niet doen, straks wordt je verbannen. En wat betekent stagneren?

Toegevoegd na 19 minuten:
http://www.goeievraag.nl/vraag/toegestaan-gv-account-verkopen-anders.65519