veranderd je leeftijd mee op je profiel van goeievraag?

stel je zit al ruim een jaar op deze site en toen je begon heb je een leeftijd ingevoerd.
veranderd die dan automatisch mee?

ik had eens gelezen bij een antwoord over hoe je punten verdiend dat je ook punten extra kreeg als je jarig bent.
klopt dit en gaat de leeftijd dan ook automatisch omhoog?
mischien moet ik deze vraag aan een operator stellen maar ik vermoed dat er wel mensen zijn op deze site die vanuit ervaring kunnen spreken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
handig die 15 puntjes cado dan stel ik iedere dag mijn geboorte datum naar morgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een max van 1 keer per jaar ;-)

Het beste antwoord

ja, je leeftijd gaat automatisch omhoog, en je krijgt 15 puntjes cadeau.
Rieneke1
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weg verassing :( :P
Rieneke1
13 jaar geleden
nee, voorpret! ;p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan ook :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
He! Die heb ik niet gekregen! :o
Rieneke1
13 jaar geleden
@wow, je moet wel je geboortedatum invullen, anders vis je idd achter het net.

Andere antwoorden (2)

Je vult op je profielpagina niet je leeftijd in, maar je geboortedatum, aan de hand waarvan de applicatie (Goeie Vraag) altijd kan uitrekenen hoe oud je bent (volgens je profiel).

Dus de aangegeven leeftijd veranderd iedere keer op de door jou ingevulde verjaardag. Als je de juiste geboortedatum hebt ingevuld is dat je echte verjaardag en de juiste leeftijd.

En ja, dan krijg je 15 puntjes cadeau...
rose
13 jaar geleden
ik ben pas jarig geweest en kreeg inderdaad 15 punten en je leeftijd word meteen bijgesteld. leuk!