Hoe geef ik plusjes en minnetjes voor antwoorden op Goeie Vraag

Soms vind ik antwoorden goed, maar zie ik nergens hoe je plusjes kan geven!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is niet mogelijk op je iPod
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Om plusjes en minnetjes te geven moet je minstens niveau 2 hebben bereikt. Op je profielpagina kun je zien hoeveel punten je nog moet voor niveau 2. Punten kun je krijgen door vragen te beantwoorden, vragen te sluiten, een beste antwoord aan te wijzen in een door jouw gestelde vraag etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Danku! Als ik kon gaf ik je +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toch bedankt =)
Kimath
13 jaar geleden
ik heb een plusje gegeven :)
Dan moet je via www.goeievraag.nl naar het antwoord, daar staan duimpjes...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zult eerst 100 punten moeten zien te verzamelen, eerder heb je geen rechten om plusjes en minntjes uit te delen.

Je kunt hier alles over lezen in de richtlijnen onder Help.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op een Ipod kun je volgens mij geen plusjes en minnetjes geven.
En trouwens, je moet eerst 100 punten hebben en dus in niveau 2 zitten om 'duimpjes' te geven.

Zit je al in niveau 2, dan kun je gewoon onder een antwoord op een vraag kijken. Je ziet dan een duimpje omhoog staan en een duimpje omlaag.
Bij de eerste klik je als je het antwoord een goed antwoord vindt, staat het duimpje omlaag bij jou klik dan op het 'minnetje'= duimpje, om te laten merken dat je de vraag niet correct vindt!