Welke vraag hier op GV heeft veel antwoorden, maar toch geen dubbele antwoorden?

Met andere woorden, bij welke vraag met veel antwoorden is jullie opgevallen dat elk nieuw antwoord toch weer iets nieuws heeft toe te voegen ten opzichte van het vorige antwoord?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja zoiets, er is veel herhaling in antwoorden, als je een antwoord grotendeels herhaalt en iets toevoegt is dat wat mij betreft best wel prima, ik vroeg me af of er ook vragen zijn waarbij dat duidelijk niet zo'n grote rol speelde en of daar voorbeelden van bekend zijn.

Het beste antwoord

Volgens mij is dat de vraag waarin gevraagd werd waar de GV-ers woonden. Daarop werd iets van 70 keer geantwoord en bijna elk antwoord was anders...
Maar alleen bij dat soort vragen is dat het geval.

Bij echt goede vragen is er een twistpunt waarbij je stelling kan nemen aan twee kanten. Hierbij worden de antwoorden iets meer gelijkwaardig aan elkaar, maar vaak hebben de antwoorden wel weer nieuwe argumenten in zich..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik verwacht niet veel meer antwoorden op deze vraag, misschien heb ik hem ook wat verkeerd gesteld. Jij hebt wat mij betreft het beste antwoord gegeven.

Andere antwoorden (1)

meestal is dat het geval bij meningsvragen, daar antwoorden veel mensen op en die blinken dan uit in verscheidenheid.