Als het om je eigen vragen gaat: dat zie je op "mijn pagina" bovenaan in de blauwe balk. Druk daarop en je ziet al je vragen verschijnen. Dan zie je gelijk welke vragen je nog niet hebt gesloten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wanneer je op het GV logo op de site drukt, zie je alle openstaande vragen. Je kan dan scrollen door de meest recent gestelde vragen, die nog niet gesloten zijn. Op die pagina kan je ook op het knopje 'archief'drukken, dan kom je bij alle gesloten vragen.