Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft het aantal plusjes en minnetjes dat je geeft invloed op je eigen score?

Lijkt me duidelijke vraag.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
97

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ja zeker heeft dat invloed, door op het goede moment iemand te belonen voor zijn / haar goede antwoord, door een plusje te geven, bouw je bekendheid op en is de kans groot dat ook jij voor je goede antwoord of vraag een plusje van hen krijgt, misschien zelfs een beste antwoord.
belangrijk is echter dat je het geven van je plusje goed onderbouwt.
Hoe beter je met de ander omgaat, hoe beter ze met jouw omgaan, wel moet je de juiste motivatie hebben anders val je zo door de mand.
Geef je vast een plusje voor je vraag.
Niet om even te slijmen, maar omdat ik het echt een goede vraag vind.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar dan moet je wel bij de plusjes een reactie geven, anders weten anderen niet dat het plusje van jou is. Veel mensen doen dat niet.
Ik vermoed dat de vraagsteller alleen wil weten of het alleen maar geven van een plusje of minnetje _direct_ van invloed is op je eigen score/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plusje voor je antwoord trouwens, omdat je wat verder nadacht dan de andere antwoordgevers.

Andere antwoorden (4)

Nee, dat heeft geen invloed op je eigen score.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me een duidelijk antwoord
je kan zoveel plusjes en minnetjes geven als je zelf wil. dit heeft geen invloed op je eigen score
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt niet zoveel plusjes uitdelen als je wilt, als je er naar de smaak van een moderator teveel uitdeelt (in het algemeen, niet aan een bepaald persoon) krijg je een mail dat je daarmee moet ophouden of dat je anders helemaal niet meer mag plussen en minnen.
Nee. Maar er is 'n groep die minnetjes uitdeelt uit nijd. Het zou correct zijn als de site ook aangaf wie de plussen en minnen uitdeelt .Het maakt de site vriendelijker . Misschien neem ik nog wel 'ns contact op met Sanoma .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een systeem dat signaleert wie steeds minnetjes afgeeft aan dezelfde persoon. De min-gever mag dan een aantal dagen geen waarderingen meer geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is dat zo?
Nee, dit heeft geen directe invloed op je punten.

Indirect zou het invloed kunnen hebben als je duidelijk maakt aan wie je allemaal 'thumbs up' geeft in de hoop dat je 'thumbs up' terug krijgt. Maar dit is een omslachtige methode.

Zie hier alles over punten op GoeieVraag: http://www.goeievraag.nl/help/punten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding