Je kunt met punten vragen stellen, dat kost 3 punten. De punten zijn niet heel belangrijk. Ze geven wel een bepaalde status aan en met meer punten krijg je meer mogelijkheden.

Het is belangrijker wat de kwaliteit is van je vragen en antwoorden. Ook dat wordt geregistreerd zodat je in de top kunt komen:

http://www.goeievraag.nl/top

Verder kan je er niets mee.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het puntensysteem is een soort beloningsysteem, maar na de iphone app werkt dat niet goed meer.

Overigens worden de punten eind deze week verwijderd.

Hierover komt nog een persbericht van Sanoma. Er wordt een nieuw beloningsysteem geintroduceerd dat veel eerlijker is. Daar zijn we hard mee bezig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat gebeurt er dan met de behaalde punten? worden die omgezet of gaat iedereen terug naar 0? lijkt mij niet slim want mensen v.a. bepaald niveau neem ik vaak stuk serieuzer (omdat je deze gebruikers vaak ook serieuzer moet nemen).
Kimath
13 jaar geleden
ja, op vrijdag 1 april zou alles gereset worden..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanaf vrijdag 1 april kan je de punten bij de benzinestations inwisselen. Je krijgt dan een aanzienlijke korting bij het tanken.
Kimath
13 jaar geleden
hey, dat is handig, met die dure benzineprijzen tegenwoordig.
Wel jammer dat de sapcentrifuge niet meer te krijgen is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
he crap ik hoef de 1ste april niet te tanken wat nu?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit wordt de 1e 1 april grap dit jaar :-) hij is wel leuk gevonden !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Shit, ik kwam nog net 2 punten te kort voor de sapcentrifuge... zou ik dat nog voor 1 april redden??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of koop er wc papier voor C4th , kun je mooi gebruiken voor Shit....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En ik maar sparen voor die stijltang voor Ietjeuh!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het een één aprilgrap?
Lijkt me wel toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij dan gewoon de sinaasappeltjes voor je moeder centrifugeert :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat wordt dan wel de NACHTKRANT, aangezien het over krap 2 uur al 1 April is!

Andere antwoorden (5)

Helemaal niets. Het levert je dus niets op. Als je veel punten verzameld door op een bepaalde categorie goede antwoorden te geven krijg je een medaille
13 jaar geleden
Je moet vooral flink doorsparen, bij 50.000 punten kun je deze inwisselen voor een mooie Trofee voor op de schoorsteenmantel met de tekst: "Ik had teveel vrije tijd"
Ik ben al halverwege...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan dat niet in jouw zilveren medaille gegraveerd worden voor al die puntjes?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt van de grootte van de medaille af :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je mijn GoeieVraag Trofee gezien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee sorry, heb je al onder het theekopje gekeken?
Je kunt ze inwisselen voor tickets voor het concert,dat de beroemde zanger en entertainer Justin Bieber heeft gegeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Komt die nou mee... shit...
Lullig minnetje, ik zal je even compenseren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je! Ben jij net zo'n Bieber fan als ik ben?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat heet... ik heb al een Geelgerande Watertor gekocht die ik Justin Bieber genoemd heb.
Sindsdien stikt het in de tuin van het ongedierte...
Levert niets op alleen trofee ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Trofee is toch iets he :P
Je kunt je ervoor schamen, je kunt er trots op zijn, je kunt er een printscreen van maken en het boven je bed hangen, of je kunt het trots aan je vrienden laten zien.. de mogelijkheden zijn eindeloos!