hoe kan ik mn gv zo maken dat niemand mijn vragen ziet?

hoe kan ik mn gv zo maken, dat niemand de vragen die ik gesteld heb, kan zien, of hoe kan ik vragen wissen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Er is maar één manier om je GV zo te maken dat niemand je vragen ziet: "Geen vragen stellen".

Vragen wissen kun je alleen maar als je je vraag nog niet gesloten hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedenk een nickname, die door anderen niet aan jou te koppelen is. Bedenk verder een goed wachtwoord voor je account. Niemand anders kan dan onder jouw naam inloggen.

Niemand zal vervolgens weten welke vragen door jou als persoon gesteld zijn.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Hmm - dan moet je ook nog alle geschiedenis van je browser wissen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een fatsoenlijke browser kan dat automatisch doen bij het afsluiten daarvan.