Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik een PB versturen als ik alleen beschik over internet op mijn iPhone ? Zo ja hoe dan ?

Ik heb dus alleen een iPhone en heb dus alleen een applicatie van goeievraag,ik zou dus niet weten hoe ik ren PB moet sturen.
Deze vraag stel ik naar aanleiding van het feit dat ik een reactie had gegeven op iemand met mijn mailadres omdat ik dus niet weet hoe ik een PB moet sturen (wat volgens mij ook niet kan via de app) nu stond dat er ook duidelijk in maar toch is het verwijderd met als tegenreactie "privegegevens stuur je maar via PB" beetje onaardig bericht vind ik zelf,ipv dat ze nou zeggen "zou je je privegegevens niet open en bloot willen plaatsen op goeievraag a.u.b." maar goed kan iemand me vertellen of dat dus kan via de app op een iPhone ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
81

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, je kan geen PB sturen in de app. Wat uiteraard wel kan is naar goeievraag.nl in Safari gaan en via daar de PB sturen ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding