Bij mij werkt het gewoon.
Wat voor Browser gebruik je?
Heb je soms een cookieblocker lopen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb in vier verschillende browsers getest en kan nergens een probleem ontdekken.
Ik denk dat als het een GV probleem is niet door ons moderators te beantwoorden is.

Je kunt je vraag beter ook even stellen via de contactknop.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met jouw puntenaantal zou je elke dag een aantal plusjes en minnetjes moeten kunnen uitdelen.

Als dat niet meer kan: heb je je cookies of andere browserinstellingen aangepast? Heb je een strengere antivirusinstelling of firewallinstelling? Heb je je browser ge-update? Gebruik je nu InPrivate browsing?

Als het dat allemaal niet is: log eens in vanaf een andere computer, bijvoorbeeld op je werk, of bij een collega of bij een vriend. Kun je dan ook geen waarderingen uitdelen?

Als dat het allemaal niet is, neem dan contact op middels de Contact-link op deze site. Misschien is er ergens iets blijven hangen in jouw account-instellingen.