als je een level hoger komt dan worden je dagelijkse limieten breder... jij moet nu 100 punten verzamelen om naar level 2 te klimmen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MissBiggie
13 jaar geleden
146 punten om precies te zijn. hij/zij staat 46 punten in de min.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
toen ik antwoord gaf zat hij.zij nog prima in de +
Dan zit je aan je limiet van antwoorden en reacties geven voor vandaag. Hier kun je zien hoeveel je per dag mag doen per level dat je hebt (jij bent nu level 1): http://www.goeievraag.nl/help/punten

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je op je eigen pagina kijkt zie je onderaan een dagteller staan: http://www.goeievraag.nl/profiel/homie
Daar staat precies wat je vandaag nog mag doen.
Kimath
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
heb je al eens geprobeerd om de cookies en dergelijke te verwijderen op de pc waar het niet lukt? En waarom heeft mijn antwoord een min gekregen?
Je kunt wel reacties geven, maar daarvoor moet je via je pc inloggen. via Iphone lukt dat (nog) niet.
itsme
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via i phone kun je echt wel reacties geven, hoor.
Ik doe het nu!
omdat je ver in de min staat , ik zou een nieuw account aanmaken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nieuw account aanmaken ?? Asjeblieft zeg ! Zo ver in de min betekent meestal gewoon dat GV overduidelijk niet je ding is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je ver in de min staat moet je eerst eens beginnen met de FAQ en de richtlijnen door te lezen, en je te gedragen naar de regels. Want niemand hoeft in de min te staan. En een nieuw account aanmaken helpt niet, sterker, ik hoop dat 'misdragers' en mensen die weigeren zich een beetje aan de spelregels te houden en die steeds een nieuw account maken, voorgoed geblokkeerd worden.
als je een niveau hoger zit kun je wel beoordelen of het antwoord goed is. als je op het duimpje omhoog drukt krijgt de persoon die het antwoord heeft gegeven eenpunt bij .als je op een duimpje omlaag drukt gaat er een punt af .