is er een soort ideeën box op goeie vraag waar je verbeteringen voor de website kan voorstellen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, er zijn twee mogelijkheden.

De directe mogelijkheid, die helaas niet interactief is: op 'Contact' klikken en een bericht sturen naar de beheerders om je tips door te geven.

De andere mogelijkheid, die uitermate interactief is: je aansluiten bij het GoeieVraagForum. Zie de link hieronder.

Toegevoegd na 1 minuut:

Op het GoeieVraagForum (GVF) discussiëren GV-gebruikers en moderatoren met elkaar over van alles en nog wat. Er gelden veel minder strenge regels dan hier op GV, het is een echt discussieforum. Erg gezellig vaak, met veel ruimte voor een grap en een grol.
Cryofiel