Medaille-toekenning bij Goeie Vraag. Hoe kan dat? Zie toelichting.

Op mijn pagina staat al wekenlang het onderwerp huisdieren bij 90% voor brons. Sinds gisteren is dat verdwenen. Helemaal weg. Vreemd...Hoe kan dat? Ik zou eerder verwachten dat je dan zakt in percentage.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
anneliez
13 jaar geleden
Ik kijk ook iedere keer weer met verbazing naar die medailles, dan staan er 8 dan 5, en dan zijn niet eens de laagste weg, niet te volgen, maar het zal allemaal wel goed zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zal ook wel Marlies, maar ik mis de logica. Vandaar mijn vraag. Lig er ook niet van wakker hoor :).
Pieter2011
13 jaar geleden
Ja, ik had hetzelfde: de categorie waarin ik het verst gevorderd was, was van de ene op de andere dag spoorloos verdwenen*.
Daar kwamen andere categorieën (onderwerpen waarover ik ooit eens een enkele vraag beantwoord had) voor in de plaats. Ik heb zo mijn twijfels bij de verklaring van GV dat ik de laatste tijd kennelijk te weinig vragen in die categorie zou hebben beantwoord. * Ik had al een vrije dag genomen voor de medaille-uitreiking, maar die heb ik maar weer teruggedraaid ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pieter, toch nog geen uitnodigingen verstuurd? :) Ik heb dat ook, met relatief weinig beantwoorde categorieen die nu toch in de aankomende medaille-rij staan...
Pieter2011
13 jaar geleden
Ik kon het drukwerk nog net op tijd stopzetten, bestevaer. Bij mij hetzelfde! Ooit eens 1 of 2 vragen beantwoord over implantaten, en ik ben nu hard op weg om een specialist te worden in de categorie "gebit". En het onderwerp waarin ik me uitsloof, is nooit meer op het medaillelijstje teruggekomen. Het leven is niet eerlijk...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet eerlijk nee...
Maar voel je gesteund door trouwe makkers hier...:))
Pieter2011
13 jaar geleden
Geweldig, die solidariteit! Als dat zo doorgaat, kan ik de psychotherapie binnen een jaar afbouwen.
Pieter2011
13 jaar geleden
en de antidepressiva misschien nóg sneller...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wauw... Geweldig, je leuke reacties! Dank je wel!

Het beste antwoord

De medaille voortgang is gebaseerd op je eigen prestatie in de categorie, maar ook die van anderen. Als anderen veel beste antwoorden kriijgen, en jij niet, dan zakt jouw positie in de medaille voortgang weer.

Daarnaast is het zo dat alleen de 10 verst gevorderde medailles getoont worden.

Toegevoegd na 42 seconden:
http://www.goeievraag.nl/help/faq
Als je goed bezig bent met antwoord geven in één of meer categorieën, dan wordt op jouw profielpagina je medaille-voortgang getoond. In die categorieën ben je goed bezig om een medaille te verdienen!

In het overzicht wordt getoond in welke categorie(ën) je goed bezig bent, wat voor type medaille je kunt krijgen (brons, zilver of goud), en hoe ver je al gevorderd bent om de medaille te krijgen (uitgedrukt in een percentage).

Als je kwalitatief hoge antwoorden blijft geven in die categorie, dan wordt het percentage van de medaille-voortgang steeds hoger. Zodra je 100% hebt bereikt, dan worden je inspanningen natuurlijk beloond met een medaille.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij is er niet genoeg ruimte om alle medaillevoortgangen te plaatsen, en worden ze afgewisseld. Bij mij was de rubriek "eten en drinken" ineens verdwenen, en stond er een andere rubriek voor in plaats. De volgende dag stond het er gewoon weer op.