Is er een snelle manier om mijn inbox hier op GV in 1 keer te legen?

Ik weet dat het 1 voor 1 kan als je je berichten opent maar is er een snellere manier? zo nee; (voor de mods). is dit niet handig om toe te voegen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Misschien is het nieuw (kom er niet vaak) maar ik zie keuzevakjes, een optie "alles selecteren" en een knop "verwijderen" in mijn inbox. Dit lijkt me een snelle manier van legen.

Voor de outbox bestaan deze opties bij mij nog niet, in elk geval.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat was, volgens mijn puntenoverzicht, een + na 18 seconden. Dat is een nieuw persoonlijk record, in elk geval.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je hebt helemaal gelijk..thnx!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1, ik heb het gelijk gedaan ;)

Andere antwoorden (3)

Ik ben voor.
Plus een manier om je outbox te legen, dat kun nu gewoonweg niet.

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik heb niets gezegd, dat kan dus wel.
(niet je outbox legen, dat nog niet)
Ik ontdekte ook pas dat je alle users kunt bekijken.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heerlijk vind ik die - er zijn schijnbaar 16 gebruikersprofielen met een negatief puntenaantal, een statistiekje naar mijn hart; volledig nutteloos, maar leuk om te weten.
AWM
14 jaar geleden
Ja, -15 punten zonder dat je ooit een vraag hebt gesteld of beantwoord? Of worden weggemodereerde antwoorden ook gewist uit dit overzicht?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tien punten aftrek blijft tien punten aftrek, da's de enige conclusie die ik hieruit kan trekken. Maar schijnbaar zullen we inderdaad niet weten welke vragen/antwoorden/reacties deze consequenties hebben verdient, of over welke onderwerpen het ging.
AWM
14 jaar geleden
Hier: http://www.goeievraag.nl/top/lijst
misschien is het makkelijker als je gaat naar contact..
dan stel je de vraag aan de mods.
Ik neem aan dat hun het beste antwoord hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, goed idee.
Zo is het netter en opgeruimder.
En je kan de belangrijke beter scheiden van de koetjes en kalfjes.