Waarom kreeg ik gister geen 25 punten als cadeau voor mijn verjaardag?

Want ik hoorde van vrienden dat je 25 punten kreeg als je jarig was.....:(

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je krijgt geen 25 punten, maar 15 punten en alleen als je je geboortedatum hebt ingevuld in je profiel.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik zie in je profiel dat je NU je geboortedatum wel hebt ingevuld. Mocht dat gisteren niet het geval zijn, dan is dat de reden dat je geen 15 punten gekregen hebt.

En voor snodaards: Als je al punten gehad hebt en je verplaatst je geboortedatum naar volgende week, dan ga je volgende week niet nogmaals extra punten krijgen. Daar zit blijkbaar een controle op.
(Ja dat is al eens uitgetest door iemand van GV).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus toen de dag begon (middernacht) stond de datum er nog niet in?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dan is het logisch
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt proberen om je geboortedatum eenmalig een weekje te verplaatsen natuurlijk. Dan krijg je waarschijnlijk alsnog je punten. Je krijgt natuurlijk maar één keer per jaar verjaardagspunten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste som .
Dan is die regel pas enkele maanden terug ingegaan !
Niet dat ik het geprobeerd heb .
Maar in een reactie kwam het naar voren dat het een tijd terug nog wel mogelijk was .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Som: Het systeem houdt dus niet bij wanneer iemand jarig is, alleen maar of deze al eens punten gehad heeft in dat jaar? Ik kan me herinneren dat iemand op GVF ooit een getest heeft of hij/zij een tweede keer punten kon incasseren, dat bleek inderdaad niet te kunnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@C4th. Hier kan ik niet op ingaan omdat ik dat niet weet. Ik weet alleen dat je niet twee keer punten kan incasseren.

Andere antwoorden (1)

Omdat uit je profiel blijkt, dat je niet je geboortedatum hebt opgegeven. Nu is men op Gv van veel op de hoogte, maar niet van je geboortedatum, als je die niet opgeeft.
Je vrienden zijn overigens niet goed ingelicht, want je krijgt maar 15 punten. Alleen oude knarren zoals ik krijgen er na hun 75e verjaardag 50 punten !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grinnik: je denkt dat het er 50 zijn, maar aangezien geheugen en ogen ook minder worden op jouw leeftijd :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
..... maar: het is je absoluut gegund MoolKees!!!! ;-)))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vroeg me al af,wie die 35 punten van me gepikt had!
Ja Fiederieke, ik ben me er eentje!
Dank je, Wendy!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stom eigenlijk: als je 75 wordt, moet je ook 75 punten krijgen vind ik.
We (GV-ers) gaan de barricades op voor Moolkeesje: wie doet er mee????? Spandoeken regelen, mooie slogans verzinnen....
Kom op: aanmelden mensen!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet het feestvarken niet eerst een lekker etentje aangeboden krijgen?
Ik ben bang, dat Keesje, op een paar uitzonderingen na, niet zo best in de markt ligt, Wendy.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uh..... nou raak ik effe in de war ben ik bang....
Moolkeesje-Feestvarken-Koolmeesje-Varkensfeest.... bliepbliep.....
Waarom ben je bang dat je niet lekker in de markt ligt dan?
BLURP #@*###$%#....Gaan we weer:
MARKT-varkensvlees-uh....-feest-vogeltjes-kip.... miepmiep
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien even resetten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yeps, gedaan ;-)
Maar je geeft mooi geen antwoord op mijn vraag: "Waarom ben je bang dat je niet lekker in de markt ligt dan?"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ondervinding, Wendy. Ik merk,dat veel van mijn antwoorden en reacties bij bepaalde mensen negatieve tegenreacties oproepen, maar dat is voor mij geen reden om mijn inzichten of meningen te wijzigen en daarbij laat het mij ook koud.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb nog wel een oud laken over voor een spandoek :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo houden Moolkeesje!!
Geldt voor mij ook hoor; vooral ongemotiveerde minnaars houden van me ;-)))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ah: dat is 1 spandoek!!! Thanx C4th!!! Wie volgt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat dacht je Cath, een oud laken voor een oud mannetje?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed idee Moolkeesje, van de 50 punten. Straks is iedereen 75 jaar ;o)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bejaardensoos online :-D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Moolkeesje: Nee, ik dacht helemaal niet oud laken voor een oud mannetje...
Ik dacht: Dan hebben we direct iets om hem in te wikkelen mocht die omvallen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind dat als je 80 wordt je dit mag vieren met taart op het kantoor van Sanoma in Amsterdam!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar som, dan verwacht ik wel opgehaald te worden met de Sanoma limo, want rollatorisch is dat niet te doen, zo'n dikke 100 km, hoewel, dan komt dat laken van Cath misschien nog van pas, maar dan als lijkwade.
Kathlyn, doe zolang het nog kan je voordeel met de (on) wijze uitspraken van deze belaarde.
Overigens is het sinds 27-04-2011 al weer 76 jaar, mensen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dus nog 1438 nachtjes slapen en je kunt taart komen eten bij Sanoma...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Cath, mag ik jou alvast uitnodigen om daar van getuige te zijn?
(som als ceremoniemeester zal er ook ongetwijfeld bij zijn, mits hij voor die tijd niet de zak krijgt.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uiteraard, het zou mij een eer en genoegen zijn.
Ik ga nu alvast in hongerstaking, kan ik dan des te meer taart op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Moolkeesje, neem jij contact op met de beheerders? Natuurlijk zijn we er dan bij!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi Moolkeesje, nu weet je dat je er voor die tijd niet tussenuit mag piepen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet het niet hoor, maar mijn bedoeling was, om gewoon 75 punten te gaan scoren voor Moolkees, en nou DIT hele gedoe.... ;-)))
Blijkt trouwens, dat het dit jaar al 76 punten!!! extra zou moeten zijn....
@Som: kunnen we niet een uitzondering maken???
Trouwens Moolkeesje: zie je nou wel dat je een fanclub hebt????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@som, het idee komt uit jouw koker, dus wordt er van je verwacht, dat jij alle benodigde stappen zet.
Het lijkt me al een hele opgaaf om 80 te worden, dus ik verwacht wel in alle opzichten gefêteerd te worden.
@Wendy, dat heb ik ook niet ontkend, maar het is maar een selecte groep mensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Moolkeesje... gefêteerd en gevisiteerd... ik haal die twee dingen altijd door elkaar, welke bedoel je :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Moolkeesje: Iedere jarige mag natuurlijk met taart naar Sanoma zelf komen. Voor mij makkelijk om te zeggen, want ik werk er niet. Eerlijk gezegd, als je dit jaar 80 zou worden zou ik het nog gaan organiseren ook, maar ik kan het niet 4 jaar onthouden en ben dan mogelijk ook geen moderator meer. Laten we het wel realistisch houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En ik zou je helpen Som. Moolkeesje: even je geboortedatum wijzigen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Cath, deze bedoel ik:fêteren:
fêteren: Feest houden ter ere van MOOLKEESJE!!!
fêteren: Fuiven
fêteren: Feestelijk onthalen
fêteren: Feest houden
fêteren: Feestelijk vieren
fêteren: Guldenteken*
fêteren: Huldigen
fêteren: Kopletter*
fêteren: Onthalen
fêteren: Spirant.*
Er zijn er een paar bij (*),waarvan de betekenis me niet helemaal duidelijk is
Visiteren is volgens mij lijfelijk betasten met het doel om contrabande te vinden, of alleen maar omdat het lekker aan voelt.
@som, en mogelijk is Moolkeesje dan al een Doodkeesje en zoals bekend eten overledenen geen taart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Moolkeesje: Omdat jij nog nooit een overledene taart hebt zien eten wil dat niet zeggen dat ze het niet doen.
En anders hebben de wormen weer wat meer lol :)