Hoe krijg ik hier nu in godsnaam zo snel mogenlijk 66 punten bijeen???

ik wil ook mijne duim kunnen opstekken naar anderen!!!!!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
yeah!!!! je bent er!!! hieperdepiep hoera!! dat je maar vele plusjes en minnetjes mag geven :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oepss....sorry!!! ik heb niks gezegd...vraag me niet waar ik met mn hoofd zat...ik geef je valse hoop...nog 33 te gaan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie vraag van mij +1

Het beste antwoord

Haha, ik wil je nog wel een plusje geven voor een goeie vraag, maar zie dat je het maximum van 10 al had.

Gewoon een kwestie van geduld, en tot je die 100 punten hebt, gewoon even je concentreren op het geven van (liefst goede, dat gaat het snelst) antwoorden en je vragen, die in eerste instantie punten kosten, even bewaren.

Ik was ook heel ongeduldig, had eindelijk genoeg punten om te duimen, geef één duimpje, stel ik een vraag !!!!! Zat ik d´r weer onder. Lekker blond.

Die punten komen vanzelf, (dan wordt het wel pas echt leuk trouwens) , maar blijf vooral ook wel vragen stellen, want dat is een beetje aan de magere kant de laatste dagen. Vijftig antwoorden per dag zit er gewoon ECHT niet in deze weken, of je moet echt alle vragen af en dan maar een wilde slag er naar slaan ofzo, maar dat komt de kwaliteit niet ten goede natuurlijk. Ik ben deze week al blij als er 10 goede vragen staan op een dag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je voor het antwoord... op naar een nieuwe vraag! ;)

Andere antwoorden (11)

Of wel goede vragen geven en of goede antwoorden. Dan heb je zo de aantal punten bij elkaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer vrienden te maken hier. Die steken elkaar punten toe, heb ik wel gemerkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Hela, hola, dat gaat zo maar niet.
Graag feiten bij beschuldigingen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
word jij mijn vriendje ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
das niet waar, ik heb geen vrienden hierop en krijg toch vaak een +duimpje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik beschuldig niemand. Ik noem toch geen namen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik deel heel veel duimpjes uit, zal maar eerlijk bekennen, tenzij het totale onzin is. Dan doe ik niets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet helemaal eens. Ik heb echt wel mijn favoriete en minder favoriete deelnemers hier, maar punten geef ik voor antwoorden (of vragen) en NIET voor ' vriendschap' . Zo telt ook voor de beoordeling van een beste antwoord voor mij niet mee of iemand ' in mijn kamp' zit of niet. Dat zou een bom onder het systeem zijn, dunt me. Maar er zullen ook mensen zijn die het wel doen denk ik, ik heb volgens mij ook minimaal één minstalker.
Antwoorden geven op vragen levert natuurlijk het meeste punten op. Maar belangrijker dan de hoeveelheid antwoorden is de kwaliteit van de antwoorden. Als je een goed antwoord geeft en het wordt verkozen tot het beste antwoord heb je evenveel punten als minstens 11 slechte. Dus als je antwoord geeft op een vraag besteed er aandacht aan formuleer zorgvuldig zoek er indien mogelijk bronnen bij. Schrijf helder en duidelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon actief zijn en alle vragen beantwoorden die je kan beantwoorden(zorg wel dat t antwoord wat toevoegt). Dan heb je t binnen 3 dagen ofzo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moderator worden ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geloof me als je moderator wordt heb je juist minder tijd om vragen te beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ok ik dacht dat je als moderator ook punten kreeg gewoon een vast aantal voor je diensten...
een vraag stellen kost je -3 punten (die gaan er dus bij jou af), dus voorlopig even een paar daagjes goede antwoorden geven, en geen vragen stellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan zo snel als je deze vraag kan sluiten;-).

O jah, "godsnaam" in vraagstelling= -1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb je vraag als goed beoordeeld, daar heb je een punt mee gekregen. Als je nou zo veel mogelijk goede vragen stelt krijg je elke keer extra punten. En steek nou zo gauw je mag een duim op naar mij, dan krijg ik ook een extra punt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een +duimpje kunnen geven is prettig, maar als je een antwoord heel geweldig vindt kun je ook een berichtje posten. Raak dus vooral niet in de stress, de kans dat God helpt is niet groot, maar als je gewoon goed antwoordt krijg je die punten wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn advies is: Let niet teveel op de punten, die komen en gaan vanzelf. Ik begrijp wél dat het leuk is een waardering te kunnen geven. Het komt vanzelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel hele goede antwoorden geven of hele goeie vragen stellen, dan gaat het het snelste.
Voor deze vraag zit je al aan je maximum aantal punten,
dus verzin gauw een nieuwe.
Succes hè.