Waarom kan ik op sommige antwoorden niet reageren, terwijl de vraag wel open staat?

duidelijk toch?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je bedoelt dat je op "reacties" klikt, maar dat er niets verschijnt - en dus ook geen veldje waarin je jouw reactie kunt toevoegen.

Als dat inderdaad is wat je bedoelt:

Dat ligt aan de technische problemen die GV momenteel af en toe ondervindt. Het lijkt erop dat de verbinding tussen de site en de onderliggende database soms hapert. Aangezien de reacties uit die database worden opgehaald op het moment dat jij op "reactie" klikt, kan het zijn dat door die interne verbindingsproblemen het reactieveld niet wil openen.

(De problemen worden op dit moment nog onderzocht door de beheerders, dus bovenstaande is een voorlopig idee.)

Wat je het beste kunt doen in zulke gevallen: een paar minuten wachten, dan de pagina verversen, en dan nogmaals proberen. Goede kans dat de verbinding tussen de website en de onderliggende database dan weer is hersteld, en dat het dan wél lukt.
Cryofiel
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat dit probleem eerder van jou kant is dan die van goeievraag.nl.
Misschien je deze vraag beter stellen aan de beheerders/moderators.
Dat doe je door rechts boven op contact te klikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mogelijk zit je aan de limiet van het aantal reacties wat je mag geven, op niveau 1 zijn dat er 20.
als je naast je avatar rechts op de pagina klikt op 'mijn pagina', dan zie je precies de stand van zaken voor die dag.
Rieneke1