Ik ben tevreden met het antwoord, maar hoe kan ik het antwoord afsluiten, om een punt te verdienen ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Je verdiend alleen punten als iemand jou vraag als goede vraag markeerd.

Het is wel zo. Dat wanneer jij je vraag sluit. Dan krijg je die 3punten terug die afgetrokken zijn toen je de vraag opende.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Net zo als je de vragen die je gesteld hebt hiervoor hebt afgesloten

Toegevoegd na 38 seconden:
Het antwoord kan je niet sluiten wat dat is onderdeel van de vraag.
12 jaar geleden
Wanneer je jouw vraag vóór hebt staan zie je onder elk antwoord een blauwe knop met de tekst 'Beste antwoord'.
Klik daarop bij het antwoord dat jij het beste vond.
Daarna ga je naar de onderkant van de pagina. Daar vind je een blauwe knop met de tekst: 'Vraag sluiten'. Klik daarop en je krijgt je 3 punten terug, die het stellen van de vraag kostte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
als je beste antwoord hebt gegeven, word de vraag automatisch gesloten.
naar 'mijn pagina'
naar 'mijn vragen'
naar 'gesteld'
vraag aanklikken
'vraag sluiten' aanklikken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan je antwoord niet sluiten,maar het kan verwijdert worden door een mod.Per antwoord krijg je 1 punt.