Deze vraag kan op twee manieren worden beantwoord:

1- Nee,niet op de wijze zoals het op "vriendenwebsites" juist wél de bedoeling is . ( Hyves,Facebook etc)
2- JA ,in feite is het mogelijk met iedere gebruiker van GV contact op te nemen d.m.v. een bericht en daarin de vraag te stellen of hij/zij vrienden met U ,wil worden.Aangezien GV van opzet niet als zodanig bedoeld is,bestaat de kans,dat men zegt met rust te willen gelaten en het mogelijk op prijs stelt om toegevoegd te worden op ..vult U zelf maar in.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja hoor wrm niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie Vraag is niet bedoeld als sociale media,
ga hiervoor liever naar:

Hyves, Facebook, Twitter, Myspace, LinkedIn, Youtube etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan elkaar niet toevoegen op een vriendenlijst op GoeieVraag. Je kan wel onderling een e-mail of msn-adressen uitwisselen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoewel de software niet ingericht is met doel een sociaal netwerk op te bouwen, zijn er op deze site al enige vriendschappen ontstaan, en hebben mensen daarom ook besloten dat ze elkaar RL treffen. Dus ja: Het kan zeker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals op iedere plaats waar je andere mensen "ontmoet", of dit nu in het dagelijks leven is, of online is het mogelijk om gelijkgestemden te ontmoeten met wie je bevriend zou kunnen raken.

De site GV is niet bedoeld als vriendensite, en de meeste mensen geven zich ook niet volledig bloot. Wat je van medegebruikers weet, is wat voor antwoorden ze geven op vragen. Dit zegt niet altijd iets over een persoon. Maar sommige antwoorden kunnen heel persoonlijk zijn en jou aanspreken. Op die manier kun je een bepaalde persoon "leuker" vinden en proberen eens met deze persoon af te spreken, hetzij via hyves/msn, of gewoon in het dagelijks leven.

Mij is het toevallig overkomen op GV dat ik iemand in het dagelijks leven heb ontmoet waar ik nog steeds contact mee heb.