Ik kan geen specifieke vraag benoemen. Dat is hetzelfde als vragen welke vraag je het leukst vond. Er zijn heeel veel vragen langs gekomen die ik interessant vond en ik heb tot nu toe al aardig wat geleerd op GV. Terwijl ik nog niet eens zo lang lid ben.
Waardevolle vragen vond ik vooral die waar ik over na heb moeten denken, waar goede discussies uit voort vloeiden, waarvan ik de antwoorden las en dacht 'he! dat wist ik niet! weer wat geleerd!'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mee eens!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook mee eens!

Andere antwoorden (3)

Niet de vragen en de antwoorden maar de discussie's naar aanleiding van de antwoorden vind ik het leukste en meest waardevol.
Niemand hoeft het met iemand eens te zijn, zo vertelt ieder zijn eigen verhaal.
Gooi alles op een hoop en haal er voor jou het goede uit.
Dat is wat G.V. zo sterk maakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze vraag vind ik heel waardevol, omdat je over de vragen hier op goeievraag.nl gaat nadenken. Dan bedenk je je dat het heel moeilijk is deze vraag te beantwoorden, omdat iedere vraag hier wel iets heeft. De ene vrager durft eerlijk toe te geven dat ie iets niet weet, de andere vrager denkt diep over dingen na en weer een andere vrager wil andere meningen weten.
Daarnaast worden door jouw vraag verschillende vragen naar voren geplaatst, zodat je meerdere waardevolle vragen op één pagina hebt.
Maar ik kan geen meest waardevolle vraag bedenken, maar wat ik wel vind is de waardevolle vragen hier de vragen zijn die discussies oproepen en die de mensen aan het denken zet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke vraag het meest waardevol is geweest, is denk ik voor iedereen anders.
En dan zijn het niet alleen de vragen, maar ook de waardevolle antwoorden.
Voor mij waren er zeker vragen en antwoorden bij waar ik veel van heb geleerd en heel veel antwoorden op vragen lees ik met veel interesse!
Ik kan er niet een vraag speciaal uitlichten, het waren er velen. En dat maakt deze site zo enorm leuk en waardevol voor mij!