Wisten jullie al dat antwoorden die hier gegeven worden, terecht kunnen komen op de prikborden van Startpagina.nl?

Als hier een vraag verschijnt via een prikbord van Startpagina.nl, zoals deze:
http://www.goeievraag.nl/vraag/karoake-versie-vrolijk-herman-veen.20638
en je geeft daar antwoord op, dan verschijnt dat antwoord ook op dat prikbord, zoals dit:
http://muziek.startpagina.nl/prikbord/9684567/karoake-versie-van-zo-vrolijk-(herman-van-veen)-en-logeren-(elly-en-rikkert)#msg-9684567
Dus ongemerkt staat je naam ook op andere fora. Is dit correct?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je naam? sta jij bekend als toet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op andere sites, waar ik liever niet meer kom, stond ik onder een andere naam, maar voor hetzelfde geld sta je hier met een naam die je niet overal wilt zien staan. Dat kan naatje zijn :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welkom op internet. Alles wat je op internet publiceert, kan door iedereen bekeken worden, zelfs nadat je het hebt 'verwijderd'. Als je niet onder een bepaalde naam waar dan ook gezien wil worden, ben je op internet gewoon niet aan het goede adres.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hallo, ik zit hier bij GV en verwacht niet dat alles op andere fora terechtkomt. Zit voor mij geen logica in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is zelfs nog erger: het komt op de schermen van iedereen die google weet te gebruiken! o-0 Het gaat niet om logica, het gaat om de realiteit: alles op internet is in principe (zelfs op beveiligde sites, waar GV niet onder valt) voor iedereen voor altijd zichtbaar. Als je niet met een bepaalde naam bekend wil staan, moet je niets onder die naam publiceren, waar dan ook op internet.

Antwoorden (2)

Je behoudt alle eigendomsrechten op inhoud die door jou is geplaatst, maar stemt ermee in dat jouw inhoud wordt getoond op Goeie Vraag en partner-websites / applicaties.

dit staat er in de voorwaarden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar het gebeurt pas sinds kort, volgens mij.
En ik weet niet of de voorwaarden wel eens aangepast worden, maar ga die niet steeds lezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is dit al maanden zo. Wellicht is het je nog niet opgevallen, maar dat is iets anders. Op zich is het een goede optie, omdat er zo interactie is tussen de diverse sites van Ilse (bijv. dus Startpagina prikborden en GV).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad minstens al maanden. In dit draadje van twee maanden terug wordt het al genoemd: http://www.goeievraag.nl/vraag/zoiets-gebruikelijk.13345
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En hier werd het voornemen al genoemd: http://www.goeievraag.nl/vraag/gaat-goedevraag-vragen.9609?p=2
Ja, ik wist het.

Ik heb de voorwaarden, waar dit expliciet in staat, namelijk gelezen.

Als het voor jou wel een verrassing is, volgende keer even lezen voordat je zo'n hokje aanklikt naast de zin 'ik stem in met de voorwaarden'.