Is het mogelijk om er achter te komen,welke deelnemer aan G.V. duimpje omhoog of omlaag geeft? Ik ben nog vrij nieuw hier.Peter.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

nee
irritant he
vooral als je niet begrijpt waarom iemand een duimpje omlaag geeft

Toegevoegd na 1 uur:
mijn antwoord zorgt als ik dit schrijf al voor drie duimpje omlaag
het zou van lef getuigen als je durft uit te leggen waarom

als ik een onnozel stom antwoord op een vraag geef dan graag kritiek waar ik iets mee kan
zodat ik een dergelijke evt stommiteit de volgende keer voorkom

stelletje l..........

Toegevoegd na 2 uur:
ha de teller staat inmiddels op vijf

en bi de reacties nog geen - met verklaring
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 ik denk dat er gewoon pestkoppen zijn want ik krijg ook soms zomaar een minnetje.Het zijn gewoon minderwaardige gvers anders zouden ze hun min wel toelichten
Rieneke1
14 jaar geleden
+1 het is om flauw van te worden, die minkukels : (
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van mij een plus ; er zitten er hier echt tegenwoordig een paar GV-ers die overduidelijk minnen op de persoon en absoluut NIET op het antwoord ; daarvoor zijn de antwoorden soms gewoon echt niet discutabel genoeg. Slat werkelijk nergens op. Hopelijk gaan ze wat vaker / eerder / langer over op blokkeren van misbruikers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je voor je antwoord
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, hier is het leuk ; hoeveel minnen kun je krijgen met een normaal antwoord ? Maar als het je bij een bloedserieuze vraag met een bloedpersoonlijk antwoord gebeurt, sta je soms wel even raar te kijken hoor.....
Ik probeer dan ook in de regel mijn minnen te motiveren. Tenzij het gewoon echt een dom of verkeerd antwoord is en de poster kan dat duidelijk weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En de tiende +van mij. Zo.
Ik weet het, ik moet het niet doen...maar ik erger me bont en blauw aan die MINkukel die op GV rondspookt.
Waar je ook lol in hebt....onbegrijpelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik merk dat je veel minnetjes krijgt als het antwoord onnodige tekst bevat (en dat gebeurt bij mij nog wel eens). Het antwoord waarop ik nu reageer is eigelijk ook redelijk messy, dus zou ook in mijn ogen een dumpje omlaag verdienen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien heb ik nu een record?

Andere antwoorden (6)

Nee, dat is het niet, tenzij diegene ook een reactie achterlaat met de reden voor het duimpje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+4 inmiddels...wie houdt zn mond ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt allemaal!
nee het is niet mogelijk te achterhalen wie een bepaald duimpje geeft. alleen als je waarschijnlijk systeem beheerder bent bij goeie vraag kan je achterhalen welk ip adres geklikt heeft, maar dan nog.... soms kan je wel een idee krijgen als je goed nadenkt wie een duimpje omhoog/omlaag zou kunnen geven. dat ligt aan de inhoud van je vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nog even ten overvloede, nee dus.

Ik persoonlijk hoef niet te weten wie dat duimpje heeft gegeven. Je loopt al snel het risico dat het te persoonlijk wordt denk ik.

Ik ben het wel eens met de vorige spreker dat het wel handig zou zijn (zeker bij een neergaand duimpje) waarom dat zo is. Ik vind het prettig als ik gewezen wordt op fouten, daar leer ik van en ik ben niet bang fouten te maken.
Maar ook een andere mening kan handig zijn.

Ik denk dat veel mensen een discussie zien als een middel om gelijk te krijgen. Ik probeer (ik ben geen heilige) een discussie te zien als een middel om mijn gelijk te toetsen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas, nee. En dan zeg ik helaas, omdat het regelmatig voorkomt dat je minnetjes krijgt voor een antword die nergens op slaan, bijvoorbeeld omdat het antwoord gewoon een persoonlijke mening of ervaring is. Enige motivatie of in elk geval kennis van de bron zou dan wel eens welkom zijn.

Maar als je hier langer meeloopt weet je op een gegeven moment ook wel ongeveer uit welke hoek de wind waait, hoor. Zelfs als er geen namen bij staan, weet je soms precies (of ongeveer) van wie je minnetjes gaat krijgen, of welke vragen standaard negatieve beoordelingen op gaan leveren. Het beste kun je je er maar niks van aantrekken, al kan ik soms niet laten mijn verontwaardiging te uiten. Bij omstreden vragen weet ik wel ongeveer hoe laat het is, maar soms zakt echt je broek d'r vanaf, hoor.

Alleen uit de opmerkingen (of de andere antwoorden) kun je soms opmaken waar een bepaald minnetje vandaan komt, maar 100 % zekerheid krijg je nooit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben ook vrij nieuw op deze site. Vind het best wel interresant en ik leer elke keer weer bij. Maar om op je vraag terug te komen; Gewoon dus nee zoals gezegd zelf denk ik te merken dat er wel eens een duimpje naar beneden wordt gegeven om, door het verschil in duimpjes, zelf als beste antwoord uit de bus te komen! Gelukkig kan de vraagsteller zelf aangeven wat het beste antwoord is, in zijn of haar ogen, anders zag de "stand" er denk ik heel anders uit. Rest er een wedervraag: doen sommige dit om er wat van op te steken of willen ze gewoon de "beste"zijn van de klas?
Pieter
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het beste antwoord is niet perse / niet altijd / niet noodzakelijk het antwoord met de meeste 'plusduimpjes'; uiteindelijk bepaalt namelijk de vragensteller en de vragensteller alleen OF er een beste antwoord gekozen wordt en WAT het beste antwoord is. En dat kan wel eens tenenkrommende resultaten opleveren - maar ook hele leuke. Over motivaties om mee te doen aan GV kun je in allerlei vragen in deze rubriek (goedevraag.nl) ; motivaties verschillen hier net zo veel als de mensen.
Als je het ene antwoord beter vindt dan het andere, dan kun je dat op 3 manieren aangeven. Een plus voor het ene en/of een min voor het andere antwoord. Handig hoor,