Hoe vind ik een gebruiker van GV terug als ik alleen zijn (gebruikers-)naam weet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk, dat je deze vraag stelt t.b.v 'Goeie vraag'.

Het beste antwoord

Je weet de naam? Dan weet je toch genoeg?
Ga dan naar je eigen profiel site, dus
www.goeievraag.nl/profiel/dounja

en verander dounja in de naam die je zoekt.

voila!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vul in het zoek regeltje (waar je vragen kan zoeken) zijn/haar naam in.
Je krijgt dan een heel rijtje met vragen die hij/gesteld heeft en/of beantwoord, op die manier kun je naar zijn/haar profiel gaan.

Toegevoegd na 1 minuut:
of zoek hem/haar hier even op http://www.goeievraag.nl/top/lijst
..maar daar moet je wel even de tijd en zin voor hebben :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het antwoord van Dutcheese is wat mij betreft het beste antwoord, waarvoor +1, maar:
waar ik nog weleens tegenaanloop is dat ik maar een deel van de naam (meestal het eerste deel) weet.

Dan wil het helpen om mijn berichten te openen en te kiezen voor "nieuw bericht".
Typ daar de beginletters in en je wordt dan ook een aardig eind op weg geholpen. (zie afbeelding)