Verkeerde bron vermeld. Is deze alleen te verwijderen of wordt dan heel het antwoord verwijderd?

Zo juist een bron vermeld maar deze is verkeerd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan de bron veranderen door op 'Bewerken' onder je antwoord te klikken. Is me ook al overkomen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oeps, je hebt gelijk! Ik heb mijn antwoord verwijderd! dank je wel!

Andere antwoorden (1)

Als je de bron in het Bron-veld hebt vermeld kan je die zeer simpel corrigeren. Je klikt op bewerken, selecteert de brontekst, delete die, en zet er eventueel de juiste brontekst voor in de plaats. Er verandert dan niets aan je antwoord, het blijft op dezelfde plaats en tijd staan.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weer wat wijzer. Ik heb mijn antwoord maar verwijderd, is fout dus weg ermee. Dank je voor de correctie!