Mijn vraag is gister verwijderd maar ik ben het hier niet mee eens. Hoe kan ik dit via iPhone kenbaar maken zodat ik puntjes terug krijg??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
fruit, dat is onzin. Lees de richtlijnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb wel eens gehoord datber geen dommen vragen zijn maar wel foute antwoorden. Daarom heb ik eigelijk een vraag hoe kan een vraag fout zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat die vragen betreft: er zijn geen domme vragen.
Er zijn wel vragen die op GoeieVraag.nl niet toegestaan zijn en dus verwijderd worden, zie de richtlijnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij mij is dat al vaker gebeurt,om redenen waar ik niet achter sta,niets aan te doen denk ik dan maar.
en die punten zijn geen euro's ,dus wat maakt het uit !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bezwaar maken helpt niet, zonde van je punten.
Ik heb al een paar keer gehad dat de vraag verwijderd is en als je dan bezwaar maakt met een goede reden krijg je weer een automatisch mailtje retour dat je vraag niet terug geplaatst wordt.
Lijkt wel of het mod.team haar fouten niet toegeeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Marcel001: ik heb een paar keer keer bezwaar gemaakt, en doorgaans wordt dat gehonoreerd.
Op bezwaren krijg je geen automatische mail terug (behalve de eerste dat je bezwaar bekeken wordt), je krijgt een mail dat er naar gekeken is en wat daar de uitkomst van is. Die mail is beslist niet 'automatisch'.

Antwoorden (2)

Via safari naar goeievraag.nl gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goed is, kan je toch gewoon naar http://www.goeievraag.nl/contact. Daar selecteer je de reden en dien je een bezwaar in. Ik neem aan dat dat op een iPhone toch ook gewoon werkt.