Wordt een lege gebruikersnaam ook verwijderd?

Soms zie je een profiel van gebruiker of gast wat nog helemaal leeg is.
Geen vragen / Geen antwoorden.
Worden deze na een bepaalde tijd verwijderd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zijn tot nu toe helemaal geen accounts gewist. Als een gebruiker geen vragen en geen antwoorden heeft, kan het zijn dat de eventueel wel geplaatste antwoorden of vragen zijn gewist (door de gebruiker zelf of door de moderatie).
Als zo'n gebruiker dan een poosje niets van zich laat horen, betekent dat nog niet dat dit voor altijd is. Wellicht komt iemand over een paar maanden weer terug, en dan met wel goede vragen of antwoorden. Of misschien is de gebruiker alleen maar geinteresseerd om te kijken wat er allemaal speelt op GV.
itsme
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of heeft alleen nog maar gereageerd. Dat zie je ook niet terug in het profiel.
itsme
12 jaar geleden
klopt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel duidelijk antwoord.

Andere antwoorden (1)

Voor zover ik weet kan je alleen zelf je account opheffen.
Overigens worden reacties van gebruikers niet getoont, dus het kan best zijn, dat iemand geen vragen en antwoorden geeft, maar wel reacties.