Moet je een minimum aan trefwoorden invullen op GV?

Ik begrijp dat des te meer trefwoorden, het voor anderen makkelijker maakt je vraag te vinden, maar wordt er ook een minimum gehanteerd van b.v. 3

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee hoor. Het is zelfs mogelijk om je vraag geen enkel trefwoord te geven. Maar dat is niet verstandig, want dan is ie veel moeilijker te vinden. Hoe beter toegelicht en gerubriceerd, hoe groter de kans dat iemand die er verstand van heeft de vraag vindt en op de door jou gewenste manier beantwoordt!
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij mijn laatste vraag, had ik slecht één trefwoord ingevuld en dat was voldoende. Als de vraag duidelijk wordt gesteld, zijn trefwoorden vaak overbodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Overbodig is het eigenlijk niet. Ze worden gebruikt voor de zoekmachine.
Trefwoorden zijn niet verplicht, dus is er geen minimum.
Het antwoord is dus: nee