Kan ik mijn trouwdag maar beter niet vermelden?

Ik heb in een aantal antwoorden geschreven dat ik binnenkort ga trouwen. Nu krijg ik daar steeds zeer veel leuke reacties op, met felicitaties en dergelijke. Erg leuk natuurlijk, maar blijkbaar leidt het af van de rest van mijn antwoord en de achterliggende gedachte daarvan.
Is het beter om mijn trouwdag dan maar niet te noemen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Dutcheese: Thanx.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Allen: Ik vind het zelf niet vervelend, al die felicitaties. Ik vraag me alleen af of het niet afleid van mijn antwoord en ik het dus daarom misschien beter achterwege kan laten.
Maar na de antwoorden van Ed, Antwoordman en Sharona30, plus de leuke reactie van Dutcheese denk ik dat dat toch wel zal meevallen.
In ieder geval allemaal bedankt voor het reageren en feleciteren!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de gerelateerde vragen hieronder kun je trouwens bij de eerste vraag zien wat we georganiseerd hebben... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij bent toch ook een swinger? Heeft de partner daar geen problemen mee?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Sandesh: Swingers ben je samen he... Zou gek zijn als hij er dan problemen mee zou hebben... Nee, we zijn heel gelukkig samen.

Het beste antwoord

Gewoon vermelden, joh. Dat zijn de leuke dingen. Als het uitsluitend een vraag en antwoordsite zou zijn zonder dat
er af en toe een persoonlijk tintje aan een antwoord of reactie gegeven zou worden, zou het een te saaie site worden.
Nee, je leert jou en natuurlijk ook andere GV-addicts wat beter kennen zonder dat het te persoonlijk wordt.
Je mag best iets over jezelf vertellen van mij.
Dan kun je sommige antwoorden ook beter interpreteren.
Leuk ook dat je op 09.09.09 gaat trouwen. Zeker wel dringen bij de burgerlijke stand op die datum.

Enne.. Proficiat alvast hè, een mooie dag woensdag en veel plezier in Kopenhagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi antwoord. Leuk plaatje ook. Ik ben oook Fokke en Sukke- addict... dus heel toepasselijk...
Dringen viel wel mee. Ja mag hier in de gemeente maximaal een jaar van te voren in ondertrouw. Wij zaten dus op 09-09-08 in het gemeentehuis om deze dag af te spreken. We waren er heel vroeg en er was pas één stel voor ons geweest, maar die wilden 's middags trouwen. Dus we hadden gewoon de keuze voor onze datum en tijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij snapt het, Dutcheese. Spelenderwijs leren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een mooi verwoord antwoord: +1 :-D

Andere antwoorden (13)

Zo weet ik steeds meer van je!
Dat je gaat trouwen weten we nu toch al, dus ga maar gewoon door met vraag en antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een dag niet gereageerd hebt op gv, weten we gelijk dat het "de dag"was:) geintje maar als jij het vervelend vind moet je het niet doen. Alvast een fijne dag!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja het is beter om deze niet te noemen tenzij je hunkert naar de reacties van degene die daar op reageren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
precies +1
vertel maar hoor dan weet ik welke dag je weg bent en roof ik je huis leeg ;)
14 jaar geleden
Welnee. Ik vind je buitengewoon openhartig, maar dat kan hier wel in al onze anonimiteit.
Het schept een band, je leert mensen steeds beter kennen.
Voor mij mag het.
AWM
14 jaar geleden
Dounja, ik lees je antwoorden toch wel!
En zoiets is toch alleen maar leuk..
Gezellig om te delen met anderen;-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet vermelden als je een bangig type bent.
Vermelden kan wel als je je mannetje staat. Maarre als 't niet te maken heeft met een specifieke vraag zie ik geen reden dat je dat zou doen alhier op deze site :).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je de datum, tijd en locatie vermeld kunnen we bloemen later bezorgen.........Er is natuurlijk ook de kans dat we dan allemaal een biertje komen halen ;))))))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu geef je er zelf nog meer andacht aan
Geef je verlanglijstje even door
Of heb je die niet hahahahah
Maak je niet druk
vanharte en veel geluk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben ik de enige die zich aan deze vraag stoort?
Ik heb tegen mijn zin inderdaad vaak gelezen dat je gaat trouwen. En het zal allemaal hartstikke leuk voor je zijn, maar vaak was het totaal niet-relevante informatie waar niemand op zit te wachten.
En ook bij deze vraag zit je naar mijn idee alleen maar te hengelen naar aandacht, waar ik me redelijk aan erger.

Dus wat mij betreft laat je die trouwdatum achterwege om verdere afzakking van deze site naar een SBS6-niveau te voorkomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
anders gezegd; kan ik mijn persoonlijke gegevens maar beter niet vermelden? je legt nu extra de nadruk op je trouwdag! ;-)

ik vind van niet, er kunnen mensen zijn die er misbruik van maken. maar iedereen kan zijn/haar eigen privacy grens zelf trekken, en waneer je dat zelf wil, moet je het ook doen.

veel plezier alvast ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Prettige trouwdag, veel geluk als het zo ver is

en als het vermelden van je trouwdag zinvol is voor het antwoord moet je dat dus zeker vermelden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet niet al je hebben en houwen over het internet gooien. Jouw trouwdag is voor jou een fijne dag. Aan alle felicitaties van al die mensen die je niet kent lijken leuk, maar zijn ze dat ook werkelijk. Je weet niet wat er uit voort kan komen. Als je een vraag wilt stellen omtrent je trouwdag, kleed deze dan zo aan dat je wel antwoorden krijgt, maar laat niet merken dat het jouw trouwdag is.
Er is al zoveel bekend van ons allemaal door het invullen van allerlei gegevens, laat dit feest jóúw feest blijven en word gelukkig!