Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Als je ooit zover komt,heb je het geloof ik wel gehad en heb je geen interesse in een hoger niveau.Zou je dan door moeten gaan tot level 600? Ik ben al blij als ik dat aantal punten haal!

Toegevoegd na 1 minuut:
Zie je nog wel eens een antwoord van Xinix?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Omdat je, als je niveau 10 wilt bereiken, 10.000 punten moet hebben. Tot nu toe is die eer voorbehouden aan 2 GV'ers; de legendarische XiniX en Antwoordman. 10000 punten is erg veel; ik zit al sinds maart op GV en heb er nog geen 1000. Het is niet per se noodzakelijk om een nog hogere notering te krijgen als maar zo weinig mensen 10.000 punten aantikken (de meesten zijn hier alweer weg voordat ze 10000 hebben)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je ziet dat in de maanden dat GV bestaat (vanaf januari volgens de toplijst) slechts 2 mensen het hoogste niveau (10) hebben weten te bereiken is het wel een mooi streefniveau voor de GV-liefhebbers.
Het gaat verder toch nergens over met die punten, dus
waarom moeilijker doen met nog hogere niveaus.
Van de ca. 7.000 mensen die zich (ooit) aanmeldden, hebben slechts 600 mensen niveau 2 of hoger (< 10%).
De meesten komen dus even langs en zijn ook weer snel weg
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding