Zou het zinvol zijn,om mensen die deel willen nemen aanGV eerst een testje te laten doen? Zodat erniet van die stupide vragen gesteld worden.

Toegevoegd na 39 minuten:
Ik bedoel idd een intelligentietest,maar dat zullen de oplettende lezertjes wel hebben begrepen!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedoel je een iq test?
ik denk dat een cursus nederlands beter zou zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien een blaastest?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat een stupide vraag, zeg...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo ontzettend dom deze vraag.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jij bent dan in ieder geval gezakt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een rare vraag..zegt meer iets over de vraagsteller zelf..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jij voelt je wel heel erg boven iedereen uitverheven zeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
He ja! Deze site is niet bedoeld voor mensen voor wie die......niet bedoeld is!
Waarom start je zelf geen GV voor hoogopgeleiden?
Dan houden wij het hier dom, taalkundig onverantwoord en daarom vooral.....gezzzzzellig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo jammer, deze vraag en je leek zo'n aanwinst voor GV.
Blijk je iedereen in hokjes te willen stoppen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar toch...petergradisen is begaan met de kwaliteit van GV...en dat is op zich een goede basis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een arrogantie! Ga buiten spelen jochie (buiten deze site bedoel ik).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@allemaal, het is juist leuk dat petergradisen meedoet, gezien zijn leeftijd. Dus ga niet zijn pret té zeer drukken a.u.b.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kirstenwind,zondag,skusme en alle anderen die gereageerd hebben! Te eerste was het een vraag en GEEN mening. Mijn"hoge"opleiding"bestaat uit lagere school en 2 jaar ULO.
Jochie is helaas niet meer op mij van toepassing! Bailiey het spijt me dat je de vraag verkeerd geinterpreteerd hebt, als je de vraag goed leest zie je dat ik jullie mening vraag en niet de mijne geef! Er zijn gelukkig ook mensen die de vraag gelezen en begrepen hebben. Ik hoop dat ik het zo goed uitgelegd heb en ik wens jullie allen nog veel plezier met GV!

Het beste antwoord

Een IQ test? Een test parate kennis?
Nee. Zogenaamd intelligente mensen kunnen (soms) ook enorme zeikerds zijn. En andere mensen stellen dan soms weer heel oprechte, schijnbaar eenvoudige, vragen.
Die diversiteit wil je toch niet missen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Ik denk niet dat dit hoeft. Als iedereen die vragen negeert, stoppen deze vragen vanzelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja goed idee! zodat er ook spaties tussen de woorden worden gezet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zonder de stupide vragen zouden de goede niet opvallen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan wordt het tog een separatisme.? Vindt je niet. Iedereen moet gewoon vragen kunnen stellen vind ik...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zijn het juist niet de minder intelligente mensen die een stuk wijzer kunnen worden van GV???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar zit wat in! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk, dat we allemaal wat opsteken in welke zin dan ook. +1
Supergoed idee.
Waar zullen we de grens leggen?
Zo ongeveer rond de 130?
Krijgen we alleen nog maar intelligente vragen, heerlijk!
Maar......ik ben wel bang dat jij dan niet meer meedoet...
(over stupide vragen gesproken...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat is geen goed idee. Deze site kan je juist aanzetten tot dingen leren en opsteken van anderen, ook van "stupide" vragen kan je wat leren. Laten we liever iedereen in zijn/haar waarde laten, en wat mij betreft mag iedereen "meespelen".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eens +1
Verklaar 'stupide vraag'.
Ieder mens zit met vragen die hij/zij beantwoord wil zien, ongeacht "rang of stand", ongeacht het onderwerp. Het is zeer individueel.
Jij lijkt me er zo eentje die altijd wel een oordeel over een ander heeft en het altijd beter weet. Nee, toch niet, anders had je deze vraag niet gesteld.

Wanneer je een vraag niet bevalt, sla hem dan over. Zodat jij jouw "kwaliteit" op de andere vragen ten gelde kunt brengen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan niet voetballen....+1
ik vind van niet, iemand met een lager niveau kan weer hele andere kwaliteiten hebben en daar kan iedereen dus net zo goed van leren. er zijn maar weinig mensen die overal antwoord op weten te geven, laat staan een goed antwoord.

neem nou eens als voorbeeld die studenten, meer dan de helft kan zijn/haar kamer niet eens schoon houden of ze kunnen nog geen ei bakken! of iemand die ontzettend goed kan klussen, kan mischien weer niks van een pc begrijpen. wist jou vader vroeger wat hij moest doen terwijl jij als baby lag te huilen? de een is goed in de praktijk en de ander in theorie, of mischien kan die slimme bankdirecteur ook niet alle plantjes in zijn voortuin bij hun latijnse naam noemen. er zijn wel mensen die op elk gebied wat weten, maar alles? bedenk wel dat er veel mensen hun informatie van site`s zoals wikipedia halen, en dus niet zo intelligent zijn als ze lijken.

(de voorbeelden zijn voorbeelden, en niet gebaseert op feiten...)

Toegevoegd na 1 minuut:
jij vind dus met je vraag dat je bij de slimmerikken hoort? :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik persoonlijk vind dat niet nodig. Iedereen heeft op zijn gebied kennis en ervaring. Als je een vraag niet zinvol vind negeer je die gewoon.

Wat ik persoonlijk wel prettig zou vinden is een spellingscontrole op de site. Ik verbaas me namelijk over het niveau van de nederlandse taal hier. En dan ben ik zelf echt geen neerlandicus en begrijp dat we allemaal vouten ;) maken maar hier moet je soms raden wat iemand getypt heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hrt gaat mij niet alleen om de spel en typefouten, maar ook om totaal onbegrijpelijke(althans voor mij) vragen!