Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag je geld aanbieden voor een antwoord op je vraag als je heel erg graag een antwoord op je vraag wilt?

Deze vraag stel ik naar aanleiding van een vraag die ik eerder stelde maar waar ik tot nu toe nog geen antwoord op heb gekregen. Ik ben desperate omdat ik het antwoord echt vanavond nodig heb! Haha ik moet zelf al lachen om de vraag. Ben nu al benieuwd naar de reacties.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
144
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
welke vraag was het?
ook zonder de geldprijs zal ik even extra hard voor je zoeken naar het antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/video-upladen-sony-hdr-sr11e.22281 Beetje saaie vraag misschien maar moet namelijk het filmpje morgen hebben bewerkt. Super bedankt voor de moeite alvast.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oooh...waarom begin je er dan ook zo laat aan... :-p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wou op reacties klikken, maar klikte per ongeluk op 'Goeie vraag'... Heb jij ff geluk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ik het filmpje pas gister heb opgenomen. Ondertussen is het wel al gelukt trouwens :D

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wat bied je? Als het bedrag hoog genoeg is en ik het antwoord weet vind ik dat het mag :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee, commerciële activiteiten zijn op GV niet toegestaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk mag je geld aanbieden. DE vraag is echter of jezelf achter deze beslissing staat. Is dat volkomen het geval dan is er toch geen belemmering? Het doel heiligt de middelen zou ik haast zeggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hier niet
maar eh?

grapje

Toegevoegd na 2 minuten:
maar op welke vraag heb je geen antwoord gekregen ?
er is geen enkele van jouw vragen 0
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een goede vraag stelt krijg je gegarandeerd een gratis antwoord. Of dit het antwoord is wat je verwacht kan ik niet beoordelen. Ik ben overigens wel benieuwd naar je vraag!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding