Maakt het verschil of je een vraag stelt in het weekend of doordeweeks wat het aantal antwoorden betreft?

ik bedoel krijg je in het weekend meer antwoorden omdat er meer mensen tijd hebben om op gv te antwoorden. En worden er ook meer vragen gesteld in het weekend?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (7)

Het zal denk ik niet zoveel uitmaken.In het weekend heeft men wel meer tijd maar er zijn ook mensen genoeg die samen weg gaan of visite ontvangen waardoor men niet achter de pc gaat zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk dat de moderators van GV daar wel meer inzicht in moeten(kunnen)hebben. Ik weet ook niet of dit bijgehouden wordt, maar als alle vragen en antwoorden, ivm schifting of er niets 'verkeerds"tussen zit, door hun gelezen worden zal daar best wel inzicht in zijn.
Pieter
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen gaan in het weekend toch vaak kijken wat voor vragen er de afgelopen dagen allemaal zijn gesteld. Ik denk dus dat het niet zoveel uitmaakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mezelf geld dat ik het weekend vaak iets meer tijd heb, maar soms bij een onverwachte vrije dag, ga ik graag even zitten om wat vragen te beantwoorden en lekker van alles te lezen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
't maakt voor mij geen verschil aangezien ik gv altijd via m'n mobiel bekijk en ook antwoord. Maar ik denk over 't algemeen dat 't weinig uitmaakt. Meesten van ons hebben ook internet op 't werk. En in de pauze is 't leuke bezigheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier kunnen de beheerders van de site een prima antwoord op geven. Ikzelf ben ook altijd benieuwd naar de beste tijd om een vraag te stellen en heb een tijd geleden gevraagd of het geen idee is om het aantal mensen die op enig moment online zijn te vermelden.
Op die manier krijg je zelf ook een idee tegen hoeveel
mensen in de ’‘community’‘ je het op dat moment hebt.
Helaas is daar nog niet op gereageerd.
Ik hoef niet te weten wie er online zijn, alleen hoeveel
mensen.

Maar ik denk zeker dat het verschil maakt of je in het
weekend, door de week, ‘s morgens, ‘s middags,
‘s avonds of ‘s nachts een vraag stelt.

Als je bijvoorbeeld ‘s nachts een vraag stelt zullen weinigen hem lezen en beantwoorden. De mensen die de volgende dag op GV zijn, zullen voornamelijk de laatst gestelde vragen bekijken en wellicht jouw vraag van ‘s nachts helemaal niet zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dit maakt echt niet uit. Het kan soms wel handig zijn, om bepaalde vragen in bepaalde periodes te stellen. Mensen zoeken dan meer op die vragen en onderwerpen, je hebt dan meer kans dat je vraag beantwoord wordt.