Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom is er geen button met 'Geen goeie vraag!" ?

Het lijkt mij een goede aanvulling

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
153

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

dan zou deze button al gauw overbelast raken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Er kunnen ook teveel buttons zijn.
Als iets geen goeie vraag is kun je het als reactie naar de vragensteller aangeven.
Als iets hier niet thuis hoort kun je het mailen naar de moderators.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan zou je wel veel buttons kunnen verzinnen, een goeie vraag, een minder goeie vraag en een slechte vraag. zo kun je wel aan de gang blijven denk ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat deze website - naar mijn mening terecht - alleen uitgaat van beloning en niet van afstraffing. Je krijgt daar ook trouwens vervelende 'pest-acties' door.
De minduimpjes tellen wel mee bij je waardering, maar niet voor je punten. Om dezelfde reden.
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had het idee dat minnetjes alleen een teken van afkeuring waren. Dat ze meetellen in de waardering is nieuw voor mij! Is dat ergens terug te vinden Antwoordman?
AWM
14 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/top/index/antwoorden "Deze lijst wordt berekend aan de hand van de waardering van je antwoorden door andere gebruikers. Er wordt een rapportcijfer berekend op een schaal van 0 tot 10." Maar die waardering is erg triviaal. Vooral mensen met weinig antwoorden staan hoog.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding