Waarom is er geen button met 'Geen goeie vraag!" ?

Het lijkt mij een goede aanvulling

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

dan zou deze button al gauw overbelast raken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Er kunnen ook teveel buttons zijn.
Als iets geen goeie vraag is kun je het als reactie naar de vragensteller aangeven.
Als iets hier niet thuis hoort kun je het mailen naar de moderators.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan zou je wel veel buttons kunnen verzinnen, een goeie vraag, een minder goeie vraag en een slechte vraag. zo kun je wel aan de gang blijven denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat deze website - naar mijn mening terecht - alleen uitgaat van beloning en niet van afstraffing. Je krijgt daar ook trouwens vervelende 'pest-acties' door.
De minduimpjes tellen wel mee bij je waardering, maar niet voor je punten. Om dezelfde reden.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had het idee dat minnetjes alleen een teken van afkeuring waren. Dat ze meetellen in de waardering is nieuw voor mij! Is dat ergens terug te vinden Antwoordman?
AWM
14 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/top/index/antwoorden "Deze lijst wordt berekend aan de hand van de waardering van je antwoorden door andere gebruikers. Er wordt een rapportcijfer berekend op een schaal van 0 tot 10." Maar die waardering is erg triviaal. Vooral mensen met weinig antwoorden staan hoog.