Kun je vragen die je stelt op gv verwijderen?

Toegevoegd na 11 minuten:
Ehm.. Hoe zit het met gesloten vragen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Vragen die al gesloten zijn kunnen alleen verwijderd worden door het moderatieteam. Je kunt een verzoek tot verwijdering indienen, en zorg dat je goed verwoord waarom de vraag weg zou moeten.
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit maakt het volledig +1
Kun je ook punten kwijtraken als de vraag verwijderd wordt op je eigen verzoek. En de punten die je eventueel ontvangen hebt omdat je vraag als goeie vraag gekozen is door iemand.
Rieneke1
12 jaar geleden
musa, ik zie je plusje niet?
goeievraag punten behoud je, maar de punten voor de vraag ben je kwijt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oeps!

Andere antwoorden (2)

ja daar is een speciale verweider knop voor :D

Toegevoegd na 10 minuten:
nee ggesloten vragen niet (ik heb ff gekeken)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je bent de eerste met het juiste antwoord. Er zullen meer volgen met ditzelfde antwoord, gebeurt vaak in GV
+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijder is met een lange ij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oeps :D
Vragen van jezelf die nog openstaan, kun je verwijderen. Bedenk wel dat de bedoeling van GV kennisvermeerdering is, dus dat het eigenlijk de bedoeling is dat vragen blijven staan. Bovendien krijg je dan niet een aantal keer dezelfde vraag, omdat iemand die de vraag wil stellen, eerst kan kijken of de vraag al eens gesteld is en welke antwoorden daar op zijn gegeven.