heb op het verkeerde handje gerukt (duim omlaag) maar wilde duim omhoog drukken, hoe verander ik dit?

ging iets te snel met de muis en nu ist een beetje jammer voor degene die hem kreeg, kan het veranderd worden en hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor degene die wat kreeg? waar gaat dit over? :D
Ritsuka
12 jaar geleden
Haha, gerukt :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja idd :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb 4 keer de vraag moeten lezen omdat ik dacht dat het over iets heel anders ging (vanwege het ontbreken van de letter 'D') xD

Het beste antwoord

je kan je duimpje gelukkig nog gewoon veranderen van een min naar een plus, Of van een plus naar een min, Er zit wel één tot Anderhalf minuut verschil in, Dus wacht gewoon netjes af 1 a 2 minuten en probeer het daarna nogmaals, Als het goed is ben je dan van je MIN duimpje af en is dat omgezet naar een PLUS duimpje,

Duimpjes kan je niet verwijderen ,
< Dat is wel jammer :D

< Gelukkig is het niet zo dat een MIN duimpje 1 Punt eraf trekt :)

< Gelukkig is het wel zo dat je duimpje omhoog 1 punt erbij krijgt,
< Voor de mensen die het niet wisten :$
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je binnen een bepaalde tijd na het indrukken van een plus of minduim alsnog op de andere duim drukt, dan wordt de min omgezet in een plus, of omgekeerd.

Hoe lang die tijd precies is weet ik niet, ik meende een half uurtje ofzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je antwoord is in eerste instantie gewoon goed! En dan word je afgerekend op dat toegevoegde zinnetje, terwijl je ook aangaf dat je dat niet zeker weet. Van mij een + om die trieste gevallen te compenseren die hier een min voor geven
Binnen een minuut kun je een minduim nog veranderen in een plusduim.
Indien dat niet meer kan ga ik vaak kijken tussen de andere antwoorden van deze persoon voor iets waar ik een plus kan geven ter compensatie.
Ritsuka