Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik reactie's van mijzelf terugvinden?

Ik krijg een berichtje als iemand een reactie op mijn antwoord geeft, maar soms geef ik bij vragen alleen een reactie en geen antwoord. Soms geven mensen weer een reactie op mijn reactie, maar kan ik ook ergens terugvinden op welke antwoorden ik allemaal een reactie heb gegeven?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
65

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik markeer vragen waarop ik een reactie heb gegeven, door onder de vraag op Volgen te klikken. Daarna krijg ik een mail wanneer er een nieuw antwoord komt op die vraag, of wanneer er een nieuwe reactie wordt geplaatst.

Je krijgt dan ook meldingen van reacties op andere antwoorden op die vraag, maar dat vind ik niet zo erg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik kan het niet, heb het geprobeerd te maken door middel van een script, maar dat ging niet... Wellicht is dat onmogelijk of niet gemaakt door de maker van de site...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee dat kan niet. Wat wel kan is bij je instellingen aangeven dat je ook gemaild wilt worden als er een reactie op een reactie komt. Ik onthoud wel de vragen waar ik gereageerd heb
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je inlogt zie je rechts het icoon van je profiel.Klik daar maar eens op.
(Lees meer...)
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding