Door een heel erg goeie vraag te stellen zodat veel mensen op: Goeie Vraag! gaan klikken... je krijgt er per klik 1 punt voor, maximaal tien...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dan krijg ik een min van iemand? O_0
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maximaal 10 klopt niet, iedereen kan er zo vaak op klikken als die wil, niet de zelfde persoon 2 x, maar wel iedereen 1x dus dat kan heel veel worden, als veel mensen het een GOEDE vraag vinden.
Anders kijk maar eens bij edijsd op het profiel, naar zijn vragen, die scoort vaak hoog hierop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
min is niet van mij, ik zal em effe plussen om het recht te trekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt wel, je kan zoveel plussen krijgen als er zijn maar er tellen er maar 10.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
o.k, nou dat vind ik dan krom, dan heeft het na die 10 toch geen zin meer om op die knop te drukken, behalve dan misschien voor de vraagsteller zijn of haar (trots)
Het moet een vraag zijn die bij de meeste mensen aanslaat zodat ze deze vraag aanmerken als goeie vraag. Het moet geen vraag zijn die alleen jij goed vind.
Ook moet het geen vraag zijn die al eerder gesteld is of die uitgaan van een onjuiste/onbewezen veronderstelling of die niet gericht is op de vermeerdering van de algemene kennis,
want dan raak je meer punten kwijt dan dat je erbij krijgt. Dit overkomt mij veel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In ieder geval door er voor te zorgen dat jouw vraag aan de richtlijnen voldoet.

Die moet je dan wel gelezen hebben natuurlijk.

Richtlijnen voor een Goeie Vraag vind je hier:
(blauwe balkje onder help)

Daar vind je trouwens ook de richtlijnen voor goede antwoorden en dat is natuurlijk net zo belangrijk.

http://www.goeievraag.nl/help/richtlijnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
door bijvoorbeeld te vragen wat vlinders voelen als ze verliefd zijn