Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom staat er bij mijn profiel (http://www.goeievraag.nl/profiel/Rentam) dat ik 0 (beste) antwoorden heb gegeven? //zie extra uitleg//

Ik heb gister een antwoord gegeven op een vraag die ongeveer zo was: Waar kun je online films kijken? En diegene die de vraag stelde koos mijn antwoord als beste. Maar nu staat er dat ik 0 antwoorden heb gegeven. Hoe kan dit?

Toegevoegd na 56 seconden:
"is er ook een site waar je gratis speelfilms kan bekijken zonder dat je er voor moet betalen ?"
Dit was de precieze vraag.

Toegevoegd na 3 minuten:
Een paar uur (vandaag dus nog) geleden stond het er nog wel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
80

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Misschien is die vraag ondertussen verwijderd. Als ik op je profiel kijk, dan zie ik dat je alleen maar gestelde vragen hebt en geen beantwoorde vragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha dat zeker!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ; dat haal je ééns maar nooit weer ;-)

Andere antwoorden (1)

Het duurt even voor die statistieken bijgewerkt zijn ; dikke kans dat die er morgen gewoon bijstaat.

Toegevoegd na 3 minuten:
Oh, wacht ; ik zie het al. De vraag is verwijderd en dus sta je nu op 0 antwoorden. En uit 0 antwoorden kun je natuurlijk ook geen beste antwoorden hebben.

Als dat gebeurd is voor de statistieken waren bijgewerkt (wat niet voortdurend life gebeurt, anders zou GV vele malen trager worden dan het nu soms al is) , ben je die unten dus, helaas, kwijt.

Dat is een beetje het risico van antwoord geven op vragen die al gesteld zijn of zeker verwijderd zullen worden ; welke dat zijn leer je gaandeweg een beetje als je hier wat langer meedraait, maar waterdicht is het niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie mijn toevoeging ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kleine troost:
de 10 punten die het opleverde behoud je....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
J,a die pakken ze je niet meer af ;-)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding