Kan ik zoeken op een tekst in de reacties of hoe vind ik een oude reactie van mezelf terug?

Het lukt mij niet een vraag in de categorie vervoer over de onveilige situatie op knooppunt Hintham van ongeveer 'n jaar geleden terug te vinden. Ik zou de vraagsteller graag even willen melden dat de situatie nu bij wijze van experiment is aangepast (naar aanleiding van onder andere ons geklaag), maar kan de vraag niet meer vinden. Hoe vind ik hem terug?
De vraagsteller heeft in zijn vraag niet genoemd over welke plek het ging, maar in de reacties hebben we het uitgebreid over Hintham gehad. Ik herkende de situatie uit het mooie plaatje dat hij er bij had gedaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je ook gezocht op het woord "knooppunt"?

Het beste antwoord

Nee, helaas kan je alleen vragen en antwoorden opzoeken in het GV-archief en geen reacties. Het enige wat je kan doen is proberen te herinneren hoe de vraag ongeveer ging of in welke richting de antwoorden gingen of wat een trefwoord zou kunnen zijn. In de hoop dat de vraag wel bewaard is gebleven...
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het goed is moet je reactie op je pagina staan onder gereageerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En hoe vind ik die reactie dan terug als ik de vraag niet terug kan vinden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eh... jij moet toch kunnen vinden waarop jij gereageerd hebt? Zo vind je de vraag terug, tenzij die verwijderd is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je jouw reactie niet kunt vinden omdat je de vraag niet meer ziet onder gereageerd,dan denk ik dat de vraag verwijderd is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maria: Gereageerd gaat echt niet een heel jaar terug.
Met een maand of drie geschiedenis stopt de site er echt wel mee. Probeer het maar eens uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@C4th O dat wist ik niet,weer iets geleerd over deze site. :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ook ik weer wat geleerd