Kan ik in Goeievraag.nl zien wie mijn antwoord als waardevol heeft aangegeven en wie een min (duim omlaag) heeft geselecteerd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, liever niet, soms wil ik gewoon op het duimpje omhoog klikken en da tis snel gedaan, dan heb ik niet direct zin om ook nog iets toe te voegen. Duimpje omlaag do ik niet aan tenzij iets echt totaal nergens op slaat of echt foute informatie is.

Antwoorden (2)

Om heel kort te zijn: dat kan niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen als diegene er in een reactie een toelichting op geeft, anders niet.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alweer zo`n vreemde min .
Dan maar een + tegenover .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook dàn kun je het niet zien.
Je hebt dan kennelijk blind vertrouwen in wat diegene als toelichting geeft...
Geen min.