Minduimers zijn minkukels als ze zonder reden beminnen, of als ze beminnen uit wrok.

Het is helemaal erg als iemand een tijdlang alle antwoorden van een ander blijft beminnen vanwege wrok uit een discussie van vele vragen geleden.

Het is wel zo netjes een min toe te lichten, maar dat hoeft niet. Meestal licht ik mijn minnen toe, soms ook niet. Vooral niet als het overduidelijk is waarom een antwoord een minnetje verdient. Hetzelfde geldt trouwens ook als ik plussen uitdeel.

Toegevoegd na 1 dag:
Ik heb trouwens ook wel eens een min gegeven, wilde die toelichten - maar dat kon niet omdat mijn reacties op waren.

Toen heb ik dus onbedoeld ontoegelicht bedoeld bemind. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
+1 rota.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad. (+1)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je geeft wel een heel nieuwe dimensie aan het woord beminnen ; laat ik dat nu altijd positief beoordeeld hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geloof niet dat ik jou ooit heb bemind. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahahaha...nee,ik jou ook niet. Nog niet nodig geweest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rota, ik 'bemin' jou niet, maar omdat ik jouw antwoord wel 'bemin' krijg je van mij een plus!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo te zien bemin ik veel te weinig. +1

Andere antwoorden (13)

Ja, als ze het stiekum doen...

Toegevoegd na 33 seconden:
en op persoonlijke gronden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-1 voor stiekum, omdat het stiekem is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je... ik zal het nooit meer doen stiekem...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 compensatie voor de flauwe -1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dounja, was maar een grapje, omdat het geneuzel is over minnetjes, heel minnetjes hoor....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Wimmie: maar het grapje stond er toch echt... Dus vandaar mijn compensatie.
Nee, ik noem ze minnerds en daar houd ik het bij. Als zij graag mij minnen en daar blij van worden moeten ze dat vooral doen. Ik zou zeggen; hier is je kans, min er op los! Veel plezier
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahhaa leuke vraag ik heb het gevolgd,het is maar net hoe je vragen antwoorden interpreteert.Dat is persoonlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ach ligt niet aan mij dus ;). Tja als men 't onderbouwt heb ik er geen moeite mee. Minkukkels wil ik 't niet noemen...

Toegevoegd na 1 minuut:
ps met ligt niet aan mij bedoel ik mbt toet... Hoewel hij wel zo aardig was een onderbouwing te geven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als minkukel ben je niets waard en weet je ook de waarde van anderen niet te waarderen. Dus als je anderen alleen maar naar beneden weet te halen, ben je een minkukel.
Maar gelukkig zijn hier ook veel pluskukels.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
plus 1 voor pluskukel... Mijn mooiste woord van dit jaar...
Rieneke1
14 jaar geleden
ik zie die plus niet staan xinix? +1 toet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pluskukels ; :lol: +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Dus als je anderen alleen maar naar beneden weet te halen, ben je een minkukel."
Ja maar dat weet je niet. Ze kunnen ook wel tegelijkertijd een pluskukel zijn.
Ach, laat ze... Dat maakt hun dag ook weer goed. 'T kost je toch geen punt. Je score gaat dan trouwens wel naar beneden. En er zijn antwoorden zat die een minduimpje verdienen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Minduimers doen het correct.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het allemaal maar minnetjes.
Ik vind het erg irritant als ze geen uitleg geven, maar minkukels nee. Maar het zijn waarschijnlijk mensen, die niet goed de confrontatie aan durven gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, iedereen kan een minduim uitdelen voor een antwoord dat de plank helemaal misslaat, nergens op stoelt of uitgesproken ongepast is.
Mensen die uitsluitend minduimen uitdelen om persoonlijke redenen, bijvoorbeeld omdat ze een bepaalde GV-er absoluut niet mogen en ook goede of juiste antwoorden negatief beoordelen vind ik persoonlijk een beetje sneu, maar goed, consequenties heeft het verder niet, het is gewoon flauw / vervelend.

Meestal maken minduimen me dan ook de pis absoluut niet lauw. Maar op sommige heel persoonlijke antwoorden die feitelijk een meningbehelsen, ben ik altijd wel eenbeetje pissig als er totaal geen motivatie bij staat. Da's dan een beetje zo'n zielige minduimer, denk ik.

Anderszijds, ALS je een negatieve maar wel beredeneerde duim krijgt, moet je ook niet gaan zeuren ; niet iedereen kan het altijd 100 % met je eens zijn. Als je daar als een haai op aanvalt, moet je niet verwachten de volgende keer weer een onderbouwing te krijgen natuurlijk. Ik heb ook wel eens de plank volledig misgeslagen ; jammer dan. Kan gebeuren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar dat is juist het probleem Marleen,als ze hoe goed of slecht dan ook beredeneerd worden is het wat mij betreft OK.
Als ze maar een reactie geven.
Ik ben van mening dat een minnetje altijd verklaard moet worden in een reactie. Zonder dat heeft het geen waarde.

Dus: anonieme minduimers zijn minkukels!
itsme
14 jaar geleden
minduimers zijn voor mij geen minkukels, ik vind het alleen zwak en sneu als je een mening hebt over een bepaald antwoord en dat je er dan niet voor uitkomt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind minduimers pas minkukels als ze zonder enige opgaaf van redenen bij bepaalde vragen álle antwoorden een minduimpje geven. Waarom? Is dat grappig? Ik zie er de lol niet van in. Maar ik denk wel dat er bepaalde mensen op deze site rondwandelen met dit soort neigingen.
Ik vind een minduimer ook zeker een minkukel als hij op persoonlijke titel een ander minduimpjes geeft. Want ga iemand dan gewoon een bericht sturen en zeg wat voor probleem je met iemand hebt.
Is het niet mogelijk voor moderators om te zien wie de minduimpjes geeft? Zodat ze strafpunten kunnen krijgen als ze ongefundeerd minduimpjes uitdelen? (hierbij heb ik het dan alleen over bovengenoemde voorbeelden uiteraard)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat laatste is al eens gebeurd. De rechten van een extreme minner zijn beperkt. Ik meen dat die persoon daarna zelfs geheel van GV is verdwenen. Of dat uit eigener beweging is, dan wel door verbanning, weet ik allerdings niet.
Niet op persoonlijke gronden, maar af en toe geef ik best een min zonder dat verder te verklaren. De verhouding + en - staat duidelijk in de plus voor de plus.