Wat als de medewerkers van de bibliotheek beiden tegelijk antwoord proberen te geven?

Even voortbordurend op de vraag waarom gebruiker DeBibliotheek een sterretje in zijn Avatar heeft (http://www.goeievraag.nl/vraag/betekent-gebruiker-gv-gecertificeerd-sterretje.25384).
De uitleg was dat deze gebruiker gecertificeerd is.
Er staat verder: "Alle bibliotheekmedewerkers die meedoen aan goeievraag (een hele boel) werken in zo’n gecertificeerde bibliotheek. "

Wat nu als twee medewerkers uit verschillende vragen tegelijk proberen dezelfde vraag te beantwoorden? Krijgt nummer 2 dan ook de melding: Er mag maar 1x geantwoord worden op een vraag?

En wat als persoon nummer 2 het niet eens is met het antwoord van persoon 1?

Hoe gaat dat dan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Gecertificeerde bilbliotheekmedewerkers hebben nooit meningsverschillen. Dat zou n.l. betekenen dat één van beide ongelijk zou hebben, en dat zou afbreuk doen aan de geloofwaardigheid van het het bibliotheekwezen in Nederland.

Toegevoegd na 14 minuten:
Oké, dan nu deel 1: Ja, die melding krijgen ze dan.
Ze werken immers met één account:

"de account bij Goeievraag.nl is (nog) geen samenwerking. Landelijk wordt de mogelijkheid daartoe besproken. Binnen het IB domein Algemeen van Al@din hebben we besloten om alvast een account te openen (DeBibliotheek), waar we vragen gaan beantwoorden om bekendheid te krijgen voor De Bibliotheek als betrouwbare vragenbeantwoorder. Hier hebben zich wat ‘losse’ enthousiastelingen bij aangesloten; tot nu toe van Rotterdam, Dordrecht, Enschede en Steenwijk. Ook hierbij is de account van niemand en dus van iedereen, maar dat werkt in de praktijk prima. Iedereen die interesse heeft krijgt de inlog, beantwoordt een aantal vragen naar keuze en houdt de stand van zijn eigen vragen via het bijbehorende emailadres in de gaten."
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er kan inderdaad maar één bibliotheekmedewerker antwoord geven. Daarna komt de melding dat het niet meer kan.

Omdat de antwoorden gesigneerd zijn, (RJ), bijvoorbeeld, kan de coördinator antwoorders aanspreken op hun antwoorden, en eventueel een antwoord terugtrekken, of er een aanvulling op geven als dat nodig is.

(RJ)